3006
Sök

Inför: Vingåkraträffen 2011 4 JUNI i Vingåker (Realcar och Garaget.org). Anmälningsformuläret är uppe nu!

"Unloaded"
1 557 Inlägg
17 maj 2011
Sådär, äntligen antagen, ska bli kul, ska försöka tvätta bilen innan också.. wink

"When innovation meets passion!"

222 Inlägg
17 maj 2011
Vilka kategori tävlar man in? Ere som förr Bästa volvo och bästa saab? Samt best puts?

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se

Stockholm
43 Inlägg
17 maj 2011
Det tog tid för o ens få ett svar om man nu blir antagen lr inte :S

222 Inlägg
17 maj 2011
SilverStallion skrev:
Det tog tid för o ens få ett svar om man nu blir antagen lr inte :S

Vaa du har ju volvo ska väl inte vara svårt att få komma med smile det är ju trots allt en volvo&saab träff smile

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se

-Team Moisty Racing-
842 Inlägg
17 maj 2011
Jag inväntar med svar på min anmälan smile Kommer jag inte med river jag hela inredningen och bygger buren och fixar lite mer smile

Kyltekniker
1 Inlägg
17 maj 2011
Hej o tack för inbjudan till bilträffen. Kan inte komma med bilen i år. Den saknar motor. Har lyft ur den.
En ombyggnad pågår till en helt annan motor. Klar till sommaren 2012.
MVH Thomas Bergsten  Ägare till en Röd Amazon. thbe. Göteborg.

11 Inlägg
18 maj 2011
Tips för kommande träffar. Man borde få ett bekräftelsemail efter att man anmält sin bil. Som det är nu vet man inte om ni mottagit anmälan.

Typ "Tack för din anmälan till vingåkraträffen 2011. Vi återkommer med information om din bil blivit antagen eller ej"

Bara lite feedback.

Administratör
11 960 Inlägg
18 maj 2011
Trådstartare
Timmie88 skrev:
Tips för kommande träffar. Man borde få ett bekräftelsemail efter att man anmält sin bil. Som det är nu vet man inte om ni mottagit anmälan.

Typ "Tack för din anmälan till vingåkraträffen 2011. Vi återkommer med information om din bil blivit antagen eller ej"

Bara lite feedback.

Du får ett sådant meddelande på skärmen direkt efter att anmälningen skickats, men visst kan man skicka ett mail också.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

798 Inlägg
18 maj 2011
Vill bara tipsa alla om att presentera bilen på ett snyggt sätt på era Garaget-sidor! Det är naturligtvis liten chans att bli antagen till träffen om det är flera år gamla bilder, PhotoShop-bilder eller en halvfärdig bil i en lackbox.

Detta är också förklaringen till att vissa (kanske jättefina) bilar inte blivit antagna, det enda underlaget för att ta ut bilar är era Garaget-sidor - lägg in bra bilder!

Administratör
11 960 Inlägg
18 maj 2011
Trådstartare
timnordlof skrev:
Vill bara tipsa alla om att presentera bilen på ett snyggt sätt på era Garaget-sidor! Det är naturligtvis liten chans att bli antagen till träffen om det är flera år gamla bilder, PhotoShop-bilder eller en halvfärdig bil i en lackbox.

Detta är också förklaringen till att vissa (kanske jättefina) bilar inte blivit antagna, det enda underlaget för att ta ut bilar är era Garaget-sidor - lägg in bra bilder!

Inte bara det, en del bilar som anmäls och presenteras på Garaget-sidan eller annan länk är inte klara i presentationen! Det är svårt att dra en slutsats om man ska anta en bil för att ägaren säger "den kommer bli klar och fin till träffen". Vi måste se bilen alltså... för en del har vi väntat ett tag med besked (vissa väntar vi på fortfarande), men generellt måste vi neka i dessa fall.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

-Team Moisty Racing-
842 Inlägg
18 maj 2011
Va skoj, blev antagen som utställare precis wink
Ses i Vingåker wink

395 Inlägg
18 maj 2011
kommer det att vara olika kategorier man tävlar i ? t.ex. snyggaste japs bil eller street/banbil smile eller snyggaste rx-7 Hehehe wink Ne men skulle vara kul att få veta smile

Klicka här SWEDISH MOTOR Träffen 2012-05-26, OBS!! bänka din bil på träffen
SWEDISH MOTOR Facebook

52 Inlägg
18 maj 2011
blev antagen som utställare precis tongue
vi Ses i Vingåker!!

395 Inlägg
18 maj 2011
armen skrev:
blev antagen som utställare precis tongue
vi Ses i Vingåker!!

Grattis!! smile vi ses där wink