Idag åkte originalinredningen ut för alltid. Sista bilden på stolarna. ser ju bra ut men förarstolen var mycket nedsutten och sliten.
passagerarsidan efter första grovdammsugningen...
båda sidor grovregjorda , nu var tanken att lyfta ur mattan , men....
...då jag började ta lös den satt den så förbaskat fint att jag tänkte om , och då det ser ut så här under mattan finns ingen orsak att riva ur den , blir bara så att den kommer att förstöras och jag valde istället att tvätta den på plats. ...fram med värsta Kirby dammsugaren och på med ordentligt med lödder...
...hann även med att lyfta in en av stolarna för att kolla lite. Passar fint , måste bara fixa och trixa lite mad nya fästen till skenorna...
Senast redigerat av eastmotorsport (26 december 2011)
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Japp , har väldigt god erfarenhet av dom och dom både ville , och kunde ta bilen fast det var lite "special" med en del prylar. PS Du har inte hjulen avtagna så jag kan göra affär innan jul ? Du kan låna mina e30hjul att rulla Golfen på under vintern
Tja såg inte inlägget förens nu :-/ bilen står på hjulen och är utanstoppad så den kommer jag inte åt just nu, har även stora bekymmer med en brand skada i garaget och ett kallgarage som blåste i bitar i stormen, så min bil står där den står tills vi löst alla problem..
Japp , har väldigt god erfarenhet av dom och dom både ville , och kunde ta bilen fast det var lite "special" med en del prylar. PS Du har inte hjulen avtagna så jag kan göra affär innan jul ? Du kan låna mina e30hjul att rulla Golfen på under vintern
Tja såg inte inlägget förens nu :-/ bilen står på hjulen och är utanstoppad så den kommer jag inte åt just nu, har även stora bekymmer med en brand skada i garaget och ett kallgarage som blåste i bitar i stormen, så min bil står där den står tills vi löst alla problem..
/ Martin
ok , tråkigt med branden och taket :-( Hoppas inget kommit till skada. Återkom då du vet mer men det brådskar lite nu....
Idag tillät ekonomin att jag hämtade ut 12" MDS Fanatic FRWB- series baslådan , den kommer att spela inåt bilen genom hål i plåten. Även lite kablar kvitterades ut från HiFi butiken Östersund...
Tar nyårsvila nu :-) Har kommit så här långt med basen. Återstår att passa in den rätt i öppningen och sen fixera träplattan i plåtväggen och sen fixera baslådan i rätt läge i öppningen. Ska såklart snyggas till lite i öppningen med färg .