Det vet jag inte , antingen spelar det igenom det eller så får jag modifiera ryggstödet så det släpper på bättre. men man har ju sett en massa byggen som spelar bakåt i ett helt slutet bagage , detta kommer att bli mycket bättre hoppas jag.
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Eastmotorsport, tror de hade blivit bäst om du hade byggt en låda där basen är (i) lådan, så har du bara så att porten kommer ut där du har basen nu. i skidluckan alltså.
"Enda felet på mercedes är att man inte ser stjärnan när man backar"
Eastmotorsport, tror de hade blivit bäst om du hade byggt en låda där basen är (i) lådan, så har du bara så att porten kommer ut där du har basen nu. i skidluckan alltså.
En sådan bandpasslåda har sina nackdelar så jag som inte kan så himla mkt om detta valde en mer beprövad lösning. Ska ju inte bli tävlingsljud utan bara spela bra då man är ute och små-åker :-)
Har tittat igenom några andra förstärkaralternativ nu och hittat Magnat Edition Mono samt Magnat Edition Four som säkert räcker för min del. Någon som har testat dessa steg ?
Det tar en stund att lösa fastsättningen av stolarna. Egentligen väldigt enkelt , om jag hade haft en svets , men nu blir det customtillverkade fästen i 3mm stålålåt.
...och så är ljudet en bit till på väg. Lutar åt ett hemmatillverkat ryggstöd för att inte stänga ute ljudet...
Hur blir det på baksidan när man lägger igen hål som du har gjort? Man måste väl lägga rostskydd etc, där bakom?
Har du några bilder på det eller kan berätta hur det är gjort på din bil?
Inga bilder på det dessvärre . Men i det stora hela gäller det att göra rent och grunda och sen rostskydda. På några ställen kommer man inte åt att göra rent eller slipa så där har jag i stort sett fyllt hålrummen med tectyl direkt
Sista tiden har det mesta handlat om att fundera fram lösningar av olka slag. men idag kom en låda med "smågott" till bilen , det är en massa småprylar som säkert kommer till användning nån stans.
Söker ett ryggstöd bak till bilen , någon i Östersund eller dess närhet som har ett att sälja ? Behöver inte vara perfekt i klädseln då det ska byggas om och kläs om.