Om du skall ha hjälp med lite mindre svetsjobb, så kan jag hjälpa dig i mitt garage. Tänkte du kunde slippa åka till Bispgården bara för lite småloppor på någon stol Har svets och är svetsare till yrket, så att grejorna skall hålla ihop kan man nog få till med lite tur
Om du skall ha hjälp med lite mindre svetsjobb, så kan jag hjälpa dig i mitt garage. Tänkte du kunde slippa åka till Bispgården bara för lite småloppor på någon stol Har svets och är svetsare till yrket, så att grejorna skall hålla ihop kan man nog få till med lite tur
Superbussigt ! Hade lite annat i Bisp. denna gång också men bra att veta. Kör du även rostfritt ?
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
...tog mig upp och på jobbet idag trots värkande rygg och nåt metallspån i ögat efter vinkelslipen i lördags. Har tid kl 13.00 på hälsocentralen och ska försöka få bort skrotet i ögat iaf. men en snabb lunch hemma gjorde att jag stapplade ut i garaget och målade de 19mm mdf väggar som ska vara till "tunneln i ryggstödet . I slutet av veckan kommer ryggstödet att skickas till "lelle" och få vinyl som övriga inredningen. Har även börjat dra kabel till ljudet i bilen :-)
Med löften om att ta det lugnt ett par dagar eller veckan ut och inte anstränga ögat blev det behövlig städning igen av garaget. Och några enkla funderingar på fronten till baslådan , dvs det som kommer att synas inifrån bilen . Nåt sånt här.... Ursäkta kluddet men man måste ändra lite emellanåt också :-)
Fan så bra det ser ut! Kommer bli riktigt snyggt det där!
tack , ja nu känns det som inte allt är kvar iaf hoppas hinna med just denna del av ljudet under denna vecka och sen åker baksätet på ny klädsel ( igen ) till veckan