Hallå, jag skulle vilja ha ritning på dina dörrar med högtalare i Skulle vilja bygga mig en sådan själv Tpis, material och hinder man kan stöta på
Oj , nån ritning har jag inte utan jobbade planlöst. Övre handtaget är orört och sedan kapade jag ner själva facket så jag kunde sammanfoga det med hemmagjorda bafflar i mdf. limmade,spacklade och lackade. Det finns rätt bra bilder i byggtråden. http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 38&p=4
Lite gjort igen. Uppe på pallbockar för att montera innerskärmarna fram och att måla bromsok och lite andar smådetaljer. Även sidolisterna med en enkel svart dekor ska dit under helgen. Handlade en billig longboard som passar fint att spänna fast där bak också.
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Numer nästan klart i underkant och hjulhus. Utbytesbromsoken och nya trummorna och skivorna målade för att stå emot rost bättre och sen vill jag ha helsvart i hjulhusen.
De enkla ränderna monterade, ville att den smala listen skulle bli lite fetare och matcha de svarta fångarna lite bättre.
...bästa jäkla medlet som finns att rengöra med innan montering av vinyl men perfekt till nästan allt...
...och min favvisblaska "Gasoline" samt nya tidningen för alla BMW freaks.... --o
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .