3313
Sök

Gör aldrig slut när du har en bil

8 156 Inlägg
4 augusti 2006
Äh... Bättre att lösa det privat än att anmäla henne. Typ be henne hosta upp pengarna (och hota med anmälning?)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
5 augusti 2006
besöka hennes hem med bollaträ:D

beklagar sorgen!
du får helt enkelt ge igen.. finns ett orspråk som lyder: "an eye for an eye" (stavingen?)

Team Insane Racing

482 Inlägg
5 augusti 2006
Malm3n skrev:
besöka hennes hem med bollaträ:D

beklagar sorgen!
du får helt enkelt ge igen.. finns ett orspråk som lyder: "an eye for an eye" (stavingen?)

Eller som man bäddar får man ligga big_smile

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

1 854 Inlägg
5 augusti 2006
Riktigt illa.. Illa o ge sig på en bil som tar skader..

Mitt ex strulade med en annan, slutade med en FÖR stor knoge och en bula på ena handen.
(obs jag slog aldrig han lr hon) En garageport va ivägen... såå lack, va ska man göra?

3 113 Inlägg
5 augusti 2006
C2racing skrev:
AkkE skrev:
varför ha flickvän när man har bilen tongue

heheh dagens sanning...dock är dom ju  svåra att idga intimt umgänge med:P

nejdå wink du har ju avgasröret sen för att förhindra eventuella sjukdomar så.. använd kondom

ne men kärlek är viktigt här i livet smile

Semper Fi

1 639 Inlägg
5 augusti 2006
C2racing skrev:
De gjorde jag och som tack hade bruden sönder bilen:(..jävla fruntimmer duvva i huvet

Vilken subba, iof borde du ha märkt tidigare att hon inte hade alla pollar i stallet..

Tur man har en tjej som är lika bilintresserad som jag själv, hon skulle nog hellre slå ner mig än ge sig på bilen hehehehe... wink
Senast redigerat av mrcelica (5 augusti 2006)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

SSS -12
3 217 Inlägg
5 augusti 2006
Det finns ju inget snack om saken... Hon ska ju anmälas direkt för vandalisering, i detta fallet så har det ju uppenbarat sig att hennes gärningar varit lika goda som dina (den delen som utlöste bråket)... Bättre att ha bruden lindad runt fingret från början, så att hon vet vad hon kan och inte kan göra, sätta gränser!

Men det var ju en ganska tragisk brud du ligger inne med iallafall, vilket jävla fall... (Ursäkta/ignorera om du fortfarande tycker om henne, mot förmodan)

Aja, anmäla eller plocka hennes personliga tillhörigheter och sälj skiten så du får ihop pengar, alla kan vi leka kronofogde? tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
5 augusti 2006
ja fy fan,bilen är helig. den rör man inte tongue

mrcelica skrev:
C2racing skrev:
De gjorde jag och som tack hade bruden sönder bilen:(..jävla fruntimmer duvva i huvet

Vilken subba, iof borde du ha märkt tidigare att hon inte hade alla pollar i stallet..

Tur man har en tjej som är lika bilintresserad som jag själv, hon skulle nog hellre slå ner mig än ge sig på bilen hehehehe... wink

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

Miklen
5 augusti 2006
Ex eller inte.. kompis eller inte..släkt eller inte.. om nån ger sig på min egendom oavsett va d e så kommer dom få stå för skadorna..me eller utan polisanmälan d e upp te dom.. !!

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
5 augusti 2006
fan va surt för dig! försök få ersättning eller något...

man lever bara en gång så lev väl!

Lada-missbrukare
566 Inlägg
5 augusti 2006
Det här var nu det vidrigaste jag hört med mina egna öron...!!Som flera andra säjjer här, såå.. Oberoende om de e släkt, vän, ex eller vad *piip* som helst så ska hon anmälas.. Lagen e lika för alla... Å att ge sig på den skyldiges bil e att sjunka så lågt de går... Bilen har vel ine gjort nått..!!??
Nää de e nog bara att anmäla henne för vandalisering... Hon hade ingen orsak alls att ge sejj på din bil för det där..!! Ska hon ge sejj på nått så e de DU... Men de tycktes hon inte våga så då ska hon tiga...!!!

*Sorry om ja uttryckte mejj kraftit, men de e ju mina åsikter.. Hoppas de reder upp sejj..!! smile God fortsättning.. E bilen mycket förstörd??
Senast redigerat av Lada Tuning (5 augusti 2006)

-Lada 1200 TIC -85 "The Vladimir-Driftern"
"Livet är för kort för att köra med dåliga bilar!"
-Honda Accord 2.0i Sport -03 "Bruksbilen"

18 Inlägg
5 augusti 2006
D ska va respekt från första dan! Och sen int släppa dom att ta över heller! Då går allt bra!

733 Inlägg
5 augusti 2006
mrcelica skrev:
C2racing skrev:

du de trodde ja att ja hade! min kille gjorde samma sak me min bil... de var han som hade gett den till mig typ tre dagar innan, sen läste han att sms ja hade skickat till hans ex om att ja inte tyckte att han va de snyggaste som fanns. då blen han lite butter o slog sönder bilen =/ o den har inte gått o laga, de va liksom ingen ide =/

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

Miklen
5 augusti 2006
whiper skrev:
mrcelica skrev:
C2racing skrev:

du de trodde ja att ja hade! min kille gjorde samma sak me min bil... de var han som hade gett den till mig typ tre dagar innan, sen läste han att sms ja hade skickat till hans ex om att ja inte tyckte att han va de snyggaste som fanns. då blen han lite butter o slog sönder bilen =/ o den har inte gått o laga, de va liksom ingen ide =/

LoL Den va nog ännu värre !!

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
5 augusti 2006
Miklen skrev:
whiper skrev:

LoL Den va nog ännu värre !!

OT
Jag antar att det var McLaren F1 bilen wink

Men fy vad nedrigt att hon gav sig på din bil sad lider verkligen med dej hmm

"audiot"
287 Inlägg
5 augusti 2006
C2racing skrev:
AkkE skrev:
varför ha flickvän när man har bilen tongue

heheh dagens sanning...dock är dom ju  svåra att idga intimt umgänge med:P

Ja, men bara som du säger "svåra".  Det GÅR

"... Vi hamnade i alla fall inte på taket"

Nknn
5 augusti 2006
whiper skrev:
mrcelica skrev:
C2racing skrev:

Jag tror dig.

Ont: Fan va surt du!

256 Inlägg
5 augusti 2006
C2racing skrev:

låter som ett h*vete
hoppas att allt reder ut sig..

3 627 Inlägg
5 augusti 2006
fan om min brud fått sig ett PMS utbrott på bilen min hade jag fått mig ett PMSutbrott på henne för att hon gick på bilen! Mig kan hon få slå å skit, men fan inte bilen:P

Det e riktigt taskit å förstöra d finaste i en mans hjärta!

Om det inte funkar å ha 2 flickvänner så väljer jag den mekaniska flickvännen före den fysiska faktiskt;P

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

238 Inlägg
5 augusti 2006
Trådstartare
ToXtreme skrev:
fan om min brud fått sig ett PMS utbrott på bilen min hade jag fått mig ett PMSutbrott på henne för att hon gick på bilen! Mig kan hon få slå å skit, men fan inte bilen:P

Det e riktigt taskit å förstöra d finaste i en mans hjärta!

Om det inte funkar å ha 2 flickvänner så väljer jag den mekaniska flickvännen före den fysiska faktiskt;P

heheh Jag vet, den går ju att lita på iallafall:)...jag fick en del slag på mig också men de är inrelevant samt ett bitmärke i axeln,...dock var hon kraftig överförfriskad mitt i stan, vet inte om hon skulle aggerat som hon gjort om hon var nyker med de tror jag...hon har även sagt till sina bekanta att hgon betalar om någon idgar vål mot bilen
Senast redigerat av C2racing (5 augusti 2006)

Sök