HEJ HÅ. nu har jag köpt mej en gammal volvo amazon. som jag har tänkt att jag ska renovera lite. så därför startar jag denna tråd... bilder kommer att laddas upp på vad som händer.
saker som ska bytas är:
grill lister runtom tank lock kofångare fram ruta + vevanordning vänster fram vevanordning vänster bak flödar anordning lycktor fram vänster baklyckta taklampa kupe navkapslar plåtar h-v bak kylare- ekspansjonskäl radio galler under framrutan blinkers fram hanskfack högtalare radio kablar anten o antänhållare blinkrelä hastighetsmätare
Sen så är det även rost lagning och målning som gäller
HEJ HÅ. nu har jag köpt mej en gammal volvo amazon. som jag har tänkt att jag ska renovera lite. så därför startar jag denna tråd... bilder kommer att laddas upp på vad som händer.
Jadu, du har lite att göra ser ja naturligtvis beroende på hur mycket tid och pengar du lägger ner på den. Men hur som helst......lycka till med detta projekt. Kommer att följa det.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Jadu, du har lite att göra ser ja naturligtvis beroende på hur mycket tid och pengar du lägger ner på den. Men hur som helst......lycka till med detta projekt. Kommer att följa det.
happ i dag hände i princip inget för när jag äntligen fått tag på klocka till gasen på svettsen så la motorn till utmatningen av...... inte min dag i dag..