4075
Sök

Mc donals " hår tuss i stripsen "

Scania, javisst.
237 Inlägg
7 augusti 2006
Ja alltså fyfan. Nu tappade man ju all matlust direkt. hmm

126 Inlägg
7 augusti 2006
kan väl dela av av mina kontakers upplevelser
först min systera då; hon är glutenallergiker och får speciellt bröd på skolan, så en gång när hon åt detta bröd så tar hon en bit, så kollar hon lite på brödet och ser en död jävla fluga som är inbakad i limpan tongue

och på tal om mcdonalds; detta hände samma systers kompis som var på mcdonalds och åt chicken mcNuggets, så tuggar hon lite och känner något hårt, så är det en klump hon har bitit på men ingen aning va det va, så hon gick tillbaks till kassan och lämnade tillbaks den. mcdonalds skickade klumpen på undersökning och det visade sig vara en cancerknöl, usch och fy alltså!

BMW Power
2 362 Inlägg
7 augusti 2006
eftifo skrev:
kan väl dela av av mina kontakers upplevelser
först min systera då; hon är glutenallergiker och får speciellt bröd på skolan, så en gång när hon åt detta bröd så tar hon en bit, så kollar hon lite på brödet och ser en död jävla fluga som är inbakad i limpan tongue

och på tal om mcdonalds; detta hände samma systers kompis som var på mcdonalds och åt chicken mcNuggets, så tuggar hon lite och känner något hårt, så är det en klump hon har bitit på men ingen aning va det va, så hon gick tillbaks till kassan och lämnade tillbaks den. mcdonalds skickade klumpen på undersökning och det visade sig vara en cancerknöl, usch och fy alltså!

Cancerknöl? från kycklingen då eller wink

BMW, bogsering med wire :/

3 113 Inlägg
7 augusti 2006
FugitivE skrev:
tur att det inte låg i burgaren wink

ååh fyfan.. jag hoppas att jag hinner glömma bort detta innan jag går och käkar McDonalds.. får rysningar fan

Semper Fi

BMW Power
2 362 Inlägg
7 augusti 2006
AkkE skrev:
FugitivE skrev:
tur att det inte låg i burgaren wink

ååh fyfan.. jag hoppas att jag hinner glömma bort detta innan jag går och käkar McDonalds.. får rysningar fan

Moahaha wink

BMW, bogsering med wire :/

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
7 augusti 2006
ta kort och kräv ersätting, annars stämmning. en i USA om beställde fried chickens och fick ett hönshuvud som var friterad, det var en stor ersättning hon fick...

man lever bara en gång så lev väl!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
7 augusti 2006
äkligt.. nu tappa ja matlusten

Bmw osv..

2 652 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:

är absolut inte därför jag skrev ut tråden .

har själv inte ätit något sen igår kväll . så jävla vidrigt de där

9 108 Inlägg
7 augusti 2006
äh man ska inte vara så jävla finkänslig, bara att pilla bort och fortsätta käka wink Går ju inte att motstå en schysst burgare.. Pommesen är ju inte goda ändå hähä..

Nädå just detta hade man väl inte ätit klart på.. Men hade ju knappast sluta käka mcdonalds över hela sverige för det haha, vad ska man då leva på.

2 652 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
MilleN skrev:
äh man ska inte vara så jävla finkänslig, bara att pilla bort och fortsätta käka wink Går ju inte att motstå en schysst burgare.. Pommesen är ju inte goda ändå hähä..

Nädå just detta hade man väl inte ätit klart på.. Men hade ju knappast sluta käka mcdonalds över hela sverige för det haha, vad ska man då leva på.

de undrar jag också ,, kommer gå hungrig jämt sad hehe

nästa gång vet jag att de bara är lägga håret åt sidan o fortsätta hehe big_smile

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
7 augusti 2006
bmw_z skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

OT: hur fan ahr du lyckats skriva 70inlägg på 1-2 dagar? :S tongue sorry för ot blev bara chokad

Bmw osv..

Colaberoende
1 219 Inlägg
7 augusti 2006
Mc Donalds är jag ganska trött på pg.a att allt verkar vara gammalt som man får (här hemma).

Satt i Borås en gång och efter att ha tagit 3-4 tuggor på en burgare så såg man ju att det växte mögel på brödet.

Varför bara kontakta Falköpings Tidning.. Ring Aftonbladet eller Expressen.
Det är ju sånt här dom lever på.

/Ena

2 652 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
Ena skrev:
Mc Donalds är jag ganska trött på pg.a att allt verkar vara gammalt som man får (här hemma).

Satt i Borås en gång och efter att ha tagit 3-4 tuggor på en burgare så såg man ju att det växte mögel på brödet.

Varför bara kontakta Falköpings Tidning.. Ring Aftonbladet eller Expressen.
Det är ju sånt här dom lever på.

/Ena

du har rätt ska göra de , smile

2 652 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
bmw_z skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

OT: hur fan ahr du lyckats skriva 70inlägg på 1-2 dagar? :S tongue sorry för ot blev bara chokad

jag vete fan heller faktist . sitter här för mkt nu innan man börjar jobba igen .smile

räknas även Pm om inlägg ? för jag har skickat ganska många dom här dagarna

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
7 augusti 2006
bmw_z skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
bmw_z skrev:

jag vete fan heller faktist . sitter här för mkt nu innan man börjar jobba igen .smile

räknas även Pm om inlägg ? för jag har skickat ganska många dom här dagarna

Nope tror ej de.. tror de bara forum inlägg som räknas.. dock ej säker

Bmw osv..

2 652 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
uppgradering ang mc donalds fick mail nyss

Hej Zoran,

tack för ditt mail. Ansvarig för restaurangen kommer att kontakta dig inom kort.

Med vänlig hälsning,
Katarina, McDonald's Kundservice McSvar

Administratör
11 914 Inlägg
7 augusti 2006
Håll oss uppdaterade. Ska bli intressant och se hur de hanterar det, men räkna med att du kommer tröttna på Mcd-mat wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

2 652 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
chrizz skrev:
Håll oss uppdaterade. Ska bli intressant och se hur de hanterar det, men räkna med att du kommer tröttna på Mcd-mat wink

japp jag väntar här tills dom hört av sej .

Jag har faktist redan tröttnat på maten . nu blir de enbart nyttig hemmalagad mat

Miklen
7 augusti 2006
fan va du e gnällig zoran wink om nu lite skit kan rensa magen så kan väl inte nåra hårstrån va så jädra farligt winkwink

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
7 augusti 2006
Hee vänta dig inte allt för mycket kan garantera att du får några kuponger med gratismenyer och en ursäkt. Sen att det skulle vara ett könshår betvivlar jag starkt men bara tanken på det får en att må dåligt. När jag gick i skolan så jobbade jag som tusentals andra också extra på McD Och under de nästan 6 åren har jag max varit med om att folk fått hår i maten en handfull gånger. Där i mot har jag desto fler gånger varit med om att ”gäster” placerat hår i maten när de nästan ätit klart och krävt att de skulle ha kompensation och en ny produkt.

Sök