3887
Sök

Mc donals " hår tuss i stripsen "

Kejsare
547 Inlägg
7 augusti 2006
Ingen som minns incidenten i min lilla stad ang. McDonalds? Dom tvättade toasitsarna i diskmaskinen.. Visserligen inte så äckligt om man tänker efter, allt blir ju rent, men själva principen ändå
Senast redigerat av Fernicus (7 augusti 2006)

Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.

Örebroare i exil
970 Inlägg
7 augusti 2006
Fernicus skrev:
Ingen som mins incidenten i min lilla stad ang. McDonalds? Dom tvättade toasitsarna i diskmaskinen.. Visserligen inte så äckligt om man tänker efter, allt blir ju rent, men själva principen ändå

Skulle tro att det förekommer på de flesta McDonalds restaurangerna runtom i landet. Har konstaterats att det förekommer på minst 2 McDonalds här i stan i alla fall...

Hej FRA!

Svindåre
1 433 Inlägg
7 augusti 2006
ska berätta vad som hände mej tidigare idag... ja beställde en kycklingrulle på pizzerian här i byn1 åsså när jag ätit upp mer än hälften så får ja se en massa hår! fyffan höll på å spy ja!

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

Miklen
7 augusti 2006
Markus_C skrev:
Där i mot har jag desto fler gånger varit med om att ”gäster” placerat hår i maten när de nästan ätit klart och krävt att de skulle ha kompensation och en ny produkt.

Där sa du nåt.. haru kollat så ingen av dina pubes har rymt zoran wink

454 Inlägg
7 augusti 2006
bmw_z skrev:
ja jag har sparat kartongen från stripsen med de fina könshåret smile

hoppas verkligen inte att de var en tjejs hår för då är de verkligen vidrigt hehe

Hellre fitthår än att det är en killes könshår =S... det är min åsikt :-)

8 augusti 2006
jag brukade lägga eget hår i slutet på hamburgaren när jag gick i sjuan så fick man en ny. gratis e gött hehe..

~ Opel Rekord Coupé -67 ~

41 Inlägg
8 augusti 2006
Hehe låter mysigt! Hände mig för ett par år sedan, hade vart på akuten i 5 timmar för en bruten handled. Så kom farsan med McDonalds, toknöjd satte jag i mig McFeasten och när halva är äten sticker de ut ett 15cm långt hårstrå! Farsan ringde och vi fick 5st värdecheckar! tongue På samma restaurang hände de ju en rolig sak för någon vecka sen! En kvinnlig gäst anmälde till hälsovårdsnämnden att en kvinnlig anställd visade stringtrosan under jobbkläderna! tongue Jiiisses! Hade jag velat se! big_smile Hahahaha!!!

Dä ä bare o åk
798 Inlägg
8 augusti 2006
hansson_rattar_opel skrev:
jag brukade lägga eget hår i slutet på hamburgaren när jag gick i sjuan så fick man en ny. gratis e gött hehe..

hehe klockrent smile

2 652 Inlägg
8 augusti 2006
Trådstartare
har snackat med ägaren nu. och de leder ingen vart .

hade inte kvar innehållet hemma enbart kartongen från stripen . frugan slängde skiten när jag gått antar jag , ganska förståligt .

och som sagt så är de inte säkert att de var könshår i maten utan kan vart annat hår ,, men hår var de iaf .

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
8 augusti 2006
Var på McDonalds i Sundsvall igår och beställde en BigMac UTAN GURKA!! (hatar den äckliga jävla smakförstöraren!) fick hamburgaren efter 3minuter o börjar äta.... har typ 3 tugger kvar av den och då ser jag att de är små gurk bitar i dressingen.... Hehe... Går fram och säger att jag beställt utan gurka men ändå finns de gurka där... Kocken eller vad fan man ska säga kommer fram och säger att de är så i såsen..  Men beställer jag UTAN GURKA vill jag fan ha utan gurka också säger jag. Dom hade ju inte så mkt att säga till om utan jag fick en ny hamburgare! Fast utan dressing eftersom den innehöll gurka.... Torr vart den men mätt blev man... smile

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

2 652 Inlägg
8 augusti 2006
Trådstartare
fy fan va äkligt utan dressing hehe . gillar inte heller gurkan där uppe . fast den i dressingen fungerar

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
8 augusti 2006
Jag gillar också gurkan i dressingen men jag var fortfarande hungrig och såg min chans! smile

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
8 augusti 2006
golfarn_nr1 skrev:
Jag gillar också gurkan i dressingen men jag var fortfarande hungrig och såg min chans! smile

snyltarn´  haha tongue men de e bra gjort, rätt ska va rätt smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Colaberoende
1 219 Inlägg
8 augusti 2006
ErskPersk skrev:
ska berätta vad som hände mej tidigare idag... ja beställde en kycklingrulle på pizzerian här i byn1 åsså när jag ätit upp mer än hälften så får ja se en massa hår! fyffan höll på å spy ja!

Hörde om en snubbe här hemma som fick avklippta naglar i pizzan...

Den är saftigt bojkottat nu..

/Ena

3 113 Inlägg
8 augusti 2006
haha.. snackade just med en kompis som hade fått en kvist i sin Chicken McNuggets här om dagen big_smile
fan har dom någon skogsmulle i köket eller?

Semper Fi

12 086 Inlägg
8 augusti 2006
Om du är villig att äta donken igen så är mitt tips att du går dit o berättar att du vart otroligt krängt och tog illa vid dig, sen får du 10 gratismenyer . Ger de dig dem inte direkt hota lite vänligt med att prata med Mcdonals Sverige.

220 Inlägg
8 augusti 2006
Hehe jag har två historier ang. mc donalds:

Nr1: 2 polare är på väg till fotbollsträning, men stannar i macdriven för en burgare.. Polare nr1 börjar äta och när han kommit halvvägs på den ser polare nr2 nåt som är mellan den andres läppar.. 2st könshår mellan tänderna:) När dom lyfter på locket ligger det ytterligare 20st där hehe.. Tydligen en polare som jobbar på macdonalds som skulle skoja lite visade det sig:)

Nr2: Jag och sambon stannar till på mac donalds på väg till en husvisning.. Tjejen beställer en sallad och när hon ätit en stund hittar hon en MAL bland salladen.. Vi gick in och klagade och fick en sketen cheeseburgare som ersättning..

2 652 Inlägg
8 augusti 2006
Trådstartare
Necrodamus skrev:
Hehe jag har två historier ang. mc donalds:

Nr1: 2 polare är på väg till fotbollsträning, men stannar i macdriven för en burgare.. Polare nr1 börjar äta och när han kommit halvvägs på den ser polare nr2 nåt som är mellan den andres läppar.. 2st könshår mellan tänderna:) När dom lyfter på locket ligger det ytterligare 20st där hehe.. Tydligen en polare som jobbar på macdonalds som skulle skoja lite visade det sig:)

Nr2: Jag och sambon stannar till på mac donalds på väg till en husvisning.. Tjejen beställer en sallad och när hon ätit en stund hittar hon en MAL bland salladen.. Vi gick in och klagade och fick en sketen cheeseburgare som ersättning..

de verkar inte bara vara jag som blivirt utsatt hehe .
måste vart samma polare som ville skojja med mej smile

könshår\annat hår verkar vara vanligt att få som + meny

74 Inlägg
15 augusti 2006
Så hur gick det nu dÅ?

Awuenobap

383 Inlägg
15 augusti 2006
precision skrev:
Fy fan va virdrigt va idag på Mc donalds i FALKÖPING och beställde lilla menyn . jo allt var bra så långt tills jag kommer hem o lägger ut stripsen på en tallrik .

vad ser man då , jo en hårtuss i botten o de värsta är att de ser pre3cis ut som könshår .

fy fan vad virdigt kommer inte äta på mc donalds mer i hela mitt liv .

Någon mer som vart med om liknande på Mc donalds ?

Så gott folk ÄT INTE PÅ MC DONALDS SÅVIDA DE INTE STÖR MED LITE KÖNSHÅR smile

råkat ur för typ samma sak fast på Pizza Hut i sthlm *norrlandsg bör tilläggas*i salladen ...som vanligt me min tur så hände det på en kina krog på Östermalm åxå=(

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

Sök