10 juni 2011
Trådstartare
Jag skall säga att jag var förvånad över hur lite det skräpades ner under första träffen även om vi fick städa en hel del! Men jag har gått lite i dessa tankar nu sista dagarna om nästa tillfälle.
Jag vill verkligen att alla ni som tycker att jag skall ha möjlighet att fortsätta med dessa tillställningar ser till å tänker på vart man slänger sitt skräp. Jag kommer bli tvungen att plocka skräp efteråt men slipper helst lägga hela natten på det.
Nedskräpningen är den allra första å största anledningen som skulle kunna få mig att
bli tvungen å lägga ner alltihop om jag får klagomål om det.
Så jag ber er att tänka en gång till innnan ni slänger skräpet för jag är ensam om att hålla i detta å vore det inte för mina närmaste polare så får jag städa helt själv!
Tänker även på er som gör massa burnouts med era bilar. jag kan inte stoppa det men om ni nu skall göra det så välj era tillfällen å platser noga för det är många som annars får lacken på sina bilar förstörda.
Jag vet även att överbys vakter kommer vara mycket intresserade av folk som sabbar parkeringen. Sist gång så hade vi en kille som blev av med lappen efter lite kul på parkeringen och ett långt samtal med vakterna. Så tänk på vad ni gör!
Senast redigerat av Widowmaker (10 juni 2011)
"Riktiga bilar drar 1,5l milen"