2677
Sök

Angående: Träffar i Helsingborg Fredagar och Lördagar

8 Inlägg
11 juni 2011
Hoppas inte det blir Ängelholm.

Livsnjutare
155 Inlägg
11 juni 2011
hampan93 skrev:

+1

957 Inlägg
11 juni 2011
För att förklara för alal så vi sliper   moterator nisar här igen!!  Ingen  jävla snack om RACE  vad som händer där vet väll fan alla  vart  folk kommer köra fter träffen  föråga där istället för att sprida massa nyheter här som att det är  Aftonbladet . Alla kan fan läsa här till och med BLÅBÄR  så   när ni är där uppe fråga anas  ring någon kompis  om ni kommer sent eller något  för anas kommer vi  få  tråden låst

2 077 Inlägg
11 juni 2011
Ska bli najs smile
Skiter dock i kameran idag, way to tired för det..

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

2 011 Inlägg
12 juni 2011
Trådstartare
Så jäkla synd med vädret idag. Det kom bra med folk också ska vädret ställa till det.
Blev lite lek alla fall senare och det vart nice.

Håller tummarna för bra väder nästa helg.

bottcher:  Ja på Väla ...

Inte farten som dödar. Det är stoppen

1 517 Inlägg
12 juni 2011
Nyss hemkommen trodde kvällen skulle bli kort,  men så blev det inte. kanon bra kväll det gillas! smile  tack för däckröken idag länge sen man såg det big_smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

"Just a little 4 cylinder"
581 Inlägg
12 juni 2011
Tubbex skrev:
Nyss hemkommen trodde kvällen skulle bli kort,  men så blev det inte. kanon bra kväll det gillas! smile  tack för däckröken idag länge sen man såg det big_smile

Kom också hem precis, solen på väg upp...det är så det ska vara tongue

Lite regn i början, men förövrigt en mycket bra "träff". smile

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."

239 Inlägg
12 juni 2011
blev en riktigt bra kväll ..

428 Inlägg
12 juni 2011
Arkaj skrev:

Va det bra? smile inte blött? hmm

Jag kunde inte komma in eftersom att min avgassystem gick mitt av igår kväll sad

2 011 Inlägg
12 juni 2011
Trådstartare
Var lite blött vid 21 tiden, men senare torkade det upp och blev riktigt trevligt. Tyvärr valde en del folk nog åka hem när det pissade ner. Hoppas på bättre väder nästa helg.

239 Inlägg
12 juni 2011
Go_sideways skrev:
Arkaj skrev:

Jag kunde inte komma in eftersom att min avgassystem gick mitt av igår kväll sad

Ja jag hörde ryktet om avgassystemet :-P
Först ängelholm och där var det torrt, senare tillbaks till hbg och då hade det torkat upp..

Så det var helt okej.. var lite bitter när jag körde på e6:an upp och såg svarta moln över hbg vid 21 tiden.

957 Inlägg
12 juni 2011
blåbären kom igår ner alting var färdig   typ vid 01 tiden hahaha

434 Inlägg
12 juni 2011
hampan93 skrev:

Varför inte? om jag får fråga.

428 Inlägg
12 juni 2011
Arkaj skrev:
Go_sideways skrev:
Arkaj skrev:

Först ängelholm och där var det torrt, senare tillbaks till hbg och då hade det torkat upp..

Så det var helt okej.. var lite bitter när jag körde på e6:an upp och såg svarta moln över hbg vid 21 tiden.

jaha vem hörde du det av då? tongue jävla skit alltså. haha
fick du kritat lite igår då? big_smile

239 Inlägg
12 juni 2011
Go_sideways skrev:
Arkaj skrev:
Go_sideways skrev:

han med den svarta skylinen.. vet inte vad han heter ^^
slängde faktiskt på nya däck på förmiddagen och en hjulinställning sen invigde däcken rätt ordentligt om man säger så :-P

428 Inlägg
12 juni 2011
Arkaj skrev:
Go_sideways skrev:
Arkaj skrev:

slängde faktiskt på nya däck på förmiddagen och en hjulinställning sen invigde däcken rätt ordentligt om man säger så :-P

a okej. dennis smile jag var precis o hämtade den där jag fick ställa den igår. låter som en sönder trimmad 740. haha :p
fan va gött. får väl kränga på nya sulor på min med snart. R-däcken ryker dåligt ;D

8 Inlägg
12 juni 2011
Dometros skrev:
hampan93 skrev:

För man samlas i hbg känns lite märkligt att ligga och tuffa upp till Ängelholm. Hade ju varit en sak om de varit samling i Ängelholm och sen race där.

2 077 Inlägg
12 juni 2011
Arkaj skrev:
Go_sideways skrev:
Arkaj skrev:

såg dig igår big_smile fysatan i helvete vad den går erik smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

2 011 Inlägg
12 juni 2011
Trådstartare
hampan93 skrev:
Dometros skrev:
hampan93 skrev:

För man samlas i hbg känns lite märkligt att ligga och tuffa upp till Ängelholm. Hade ju varit en sak om de varit samling i Ängelholm och sen race där.

Sluta snacka race här tack. Vi vill inte få tråden låst nu när den väl kommit igång och det börjat komma folk igen.

Finns inget som har med race här att göra. Här är det bara lek som gäller och förhoppningsvis mycket folk på träffarna smile

Sök