För att förklara för alal så vi sliper moterator nisar här igen!! Ingen jävla snack om RACE vad som händer där vet väll fan alla vart folk kommer köra fter träffen föråga där istället för att sprida massa nyheter här som att det är Aftonbladet . Alla kan fan läsa här till och med BLÅBÄR så när ni är där uppe fråga anas ring någon kompis om ni kommer sent eller något för anas kommer vi få tråden låst
Var lite blött vid 21 tiden, men senare torkade det upp och blev riktigt trevligt. Tyvärr valde en del folk nog åka hem när det pissade ner. Hoppas på bättre väder nästa helg.
Jag kunde inte komma in eftersom att min avgassystem gick mitt av igår kväll
Ja jag hörde ryktet om avgassystemet :-P Först ängelholm och där var det torrt, senare tillbaks till hbg och då hade det torkat upp..
Så det var helt okej.. var lite bitter när jag körde på e6:an upp och såg svarta moln över hbg vid 21 tiden.
jaha vem hörde du det av då? jävla skit alltså. haha fick du kritat lite igår då?
han med den svarta skylinen.. vet inte vad han heter ^^ slängde faktiskt på nya däck på förmiddagen och en hjulinställning sen invigde däcken rätt ordentligt om man säger så :-P
Ja jag hörde ryktet om avgassystemet :-P Först ängelholm och där var det torrt, senare tillbaks till hbg och då hade det torkat upp..
Så det var helt okej.. var lite bitter när jag körde på e6:an upp och såg svarta moln över hbg vid 21 tiden.
jaha vem hörde du det av då? jävla skit alltså. haha fick du kritat lite igår då?
han med den svarta skylinen.. vet inte vad han heter ^^ slängde faktiskt på nya däck på förmiddagen och en hjulinställning sen invigde däcken rätt ordentligt om man säger så :-P
a okej. dennis jag var precis o hämtade den där jag fick ställa den igår. låter som en sönder trimmad 740. haha :p fan va gött. får väl kränga på nya sulor på min med snart. R-däcken ryker dåligt ;D
För man samlas i hbg känns lite märkligt att ligga och tuffa upp till Ängelholm. Hade ju varit en sak om de varit samling i Ängelholm och sen race där.
såg dig igår fysatan i helvete vad den går erik
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
För man samlas i hbg känns lite märkligt att ligga och tuffa upp till Ängelholm. Hade ju varit en sak om de varit samling i Ängelholm och sen race där.
Sluta snacka race här tack. Vi vill inte få tråden låst nu när den väl kommit igång och det börjat komma folk igen.
Finns inget som har med race här att göra. Här är det bara lek som gäller och förhoppningsvis mycket folk på träffarna