Ja det va inte o leka med, jag måste justera läppen lite idag pga den bulan.
Spräckte turboflänsen på grenröret jag!
Då behöver man inte vara ensam provade bänka med 7cm spricka runt flänsen till turbon så det blev endast 0.5bar i lad men det gav 283hk och 290nm så jag är nöjd. blir nytt grenrör o 1.7bar istället
Ja det va inte o leka med, jag måste justera läppen lite idag pga den bulan.
Spräckte turboflänsen på grenröret jag!
Då behöver man inte vara ensam provade bänka med 7cm spricka runt flänsen till turbon så det blev endast 0.5bar i lad men det gav 283hk och 290nm så jag är nöjd. blir nytt grenrör o 1.7bar istället
jag är imponerad! sjukt fint bygge... ska bli kul och se hur mkt effekt det blir sen...
Jag kan säga att jag också är nöjd med omappad bil bara ny turbo hehehe blev lite chockad själv
Vill än en gång tacka alla som var med och hjälpte till! Jag anser att träffen var lyckad för att vara första gången!!...
Sen kan man alltid förbättra massor... Nu har vi lärt oss av våra misstag och vi ska också komma ut med info i rätt tid och ha mer folk som hjälper till... Men riktigt jävla kul och lyckat vare !!!!
Detta kommer vi att göra om
OCH ni som va på mässan efter träffen! ni såg hur vissa personer slängde glas över hela området... det är därför vi har velat ha det på inhängat område... och med lista.
Tack än en gång och varmt välkomna nästa gång allihoppa
absolut är hel nöjd med resultatet, nu får bilen gå på en diet bara så blir de nog bra
Jag stod på baksidan av GR och jag förstod att du bänkade när det bolmade svartrök ut från en lucka där Blev först lite tveksam på hur f-n de gör sig av med röken som kommer bli,men det var simpelt fixat.
absolut är hel nöjd med resultatet, nu får bilen gå på en diet bara så blir de nog bra
Jag stod på baksidan av GR och jag förstod att du bänkade när det bolmade svartrök ut från en lucka där Blev först lite tveksam på hur f-n de gör sig av med röken som kommer bli,men det var simpelt fixat.
och ändå så vart de bra mycke rök inne finns ju film på min profil när ja bänkade så ser du hur de bolmade upp rök
OCH ni som va på mässan efter träffen! ni såg hur vissa personer slängde glas över hela området... det är därför vi har velat ha det på inhängat område... och med lista.
Är ju nästan så varje helg att folk bara kastar ut glas Drog rakt över en flaska igår som var sprucken,men tror jag klarade mig från punktering,peppar peppar *knack knack knack*