4114
Sök

Inför: Tüsk/JDM träff #3 Örebro 30 Juli 2011

135 Inlägg
31 juli 2011
till 02 cirkus

135 Inlägg
31 juli 2011
Bl0mgren skrev:
fartguppet innanför grinden ogillas! sad

Ja det va inte o leka med, jag måste justera läppen lite idag pga den bulan.

8 Inlägg
31 juli 2011
Josam skrev:
Bl0mgren skrev:

Spräckte turboflänsen på grenröret jag! big_smile roll

836 Inlägg
31 juli 2011
Bl0mgren skrev:
Josam skrev:
Bl0mgren skrev:

Visste redan innan träffen att det fartguppet skulle bli ett problem! skrev det även i tråden men gick bättre än förväntat haha smile

Webbutvecklare
2 369 Inlägg
31 juli 2011
Är det någon som har en bild på detta monstergupp så att vi som inte kunde ta oss dit får se det hemska? smile

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087

37 Inlägg
31 juli 2011
Bl0mgren skrev:
Josam skrev:
Bl0mgren skrev:

Då behöver man inte vara ensam smile provade bänka med 7cm spricka runt flänsen till turbon så det blev endast 0.5bar i lad men det gav 283hk och 290nm så jag är nöjd. blir nytt grenrör o 1.7bar istället

37 Inlägg
31 juli 2011
Hadde varit kul att se alla filmerna på bromsningarna för dom filmades ju av dom på  G-R

395 Inlägg
31 juli 2011
Bl0mgren skrev:

den ogilass ej! DEN HATAS smile

Klicka här SWEDISH MOTOR Träffen 2012-05-26, OBS!! bänka din bil på träffen
SWEDISH MOTOR Facebook

395 Inlägg
31 juli 2011
vr6turbovariant skrev:
Hadde varit kul att se alla filmerna på bromsningarna för dom filmades ju av dom på  G-R

filmer kommer upp på youtube säkerligen, men jag skulle få be om PM av alla som bänkat för att de ville ladda upp videos med info smile

SWEDISH MOTOR Facebook

395 Inlägg
31 juli 2011
vr6turbovariant skrev:
Bl0mgren skrev:
Josam skrev:

Då behöver man inte vara ensam smile provade bänka med 7cm spricka runt flänsen till turbon så det blev endast 0.5bar i lad men det gav 283hk och 290nm så jag är nöjd. blir nytt grenrör o 1.7bar istället

jag är imponerad! sjukt fint bygge... ska bli kul och se hur mkt effekt det blir sen...

Jag kan säga att jag också är nöjd med omappad bil bara ny turbo hehehe big_smile blev lite chockad själv tongue

SWEDISH MOTOR Facebook

219 Inlägg
31 juli 2011
ViiiC skrev:
vr6turbovariant skrev:

filmer kommer upp på youtube säkerligen, men jag skulle få be om PM av alla som bänkat för att de ville ladda upp videos med info smile

ja du vet iaf att jag bänkade ^^

395 Inlägg
31 juli 2011
kenny_crx skrev:
Bl0mgren skrev:
Josam skrev:

Visste redan innan träffen att det fartguppet skulle bli ett problem! skrev det även i tråden men gick bättre än förväntat haha smile

Jo men det var ju kul att du kom iaf wink

kul och träffa alla där ! smile

SWEDISH MOTOR Facebook

395 Inlägg
31 juli 2011
McTw1st skrev:
ViiiC skrev:
vr6turbovariant skrev:

Yes! och bra blev det också big_smile

SWEDISH MOTOR Facebook

219 Inlägg
31 juli 2011
ViiiC skrev:
McTw1st skrev:
ViiiC skrev:

absolut är hel nöjd med resultatet, nu får bilen gå på en diet bara så blir de nog bra tongue

395 Inlägg
31 juli 2011
Vill än en gång tacka alla som var med och hjälpte till! Jag anser att träffen var lyckad för att vara första gången!!...

Sen kan man alltid förbättra massor... Nu har vi lärt oss av våra misstag och vi ska också komma ut med info i rätt tid och ha mer folk som hjälper till... Men riktigt jävla kul och lyckat vare !!!!

Detta kommer vi att göra om smile

OCH ni som va på mässan efter träffen! ni såg hur vissa personer slängde glas över hela området... det är därför vi har velat ha det på inhängat område... och med lista.

Tack än en gång och varmt välkomna nästa gång allihoppa big_smile

SWEDISH MOTOR Facebook

829 Inlägg
31 juli 2011
McTw1st skrev:
ViiiC skrev:
McTw1st skrev:

absolut är hel nöjd med resultatet, nu får bilen gå på en diet bara så blir de nog bra tongue

Jag stod på baksidan av GR och jag förstod att du bänkade när det bolmade svartrök ut från en lucka där wink Blev först lite tveksam på hur f-n de gör sig av med röken som kommer bli,men det var simpelt fixat.

219 Inlägg
31 juli 2011
Scoore skrev:
McTw1st skrev:
ViiiC skrev:

Jag stod på baksidan av GR och jag förstod att du bänkade när det bolmade svartrök ut från en lucka där wink Blev först lite tveksam på hur f-n de gör sig av med röken som kommer bli,men det var simpelt fixat.

och ändå så vart de bra mycke rök inne tongue finns ju film på min profil när ja bänkade så ser du hur de bolmade upp rök tongue

829 Inlägg
31 juli 2011
ViiiC skrev:
OCH ni som va på mässan efter träffen! ni såg hur vissa personer slängde glas över hela området... det är därför vi har velat ha det på inhängat område... och med lista.

Är ju nästan så varje helg att folk bara kastar ut glas hmm Drog rakt över en flaska igår som var sprucken,men tror jag klarade mig från punktering,peppar peppar *knack knack knack*

Sök