Ser mycket bra ut. Det ända jg INTE gillar är det igentligen unika med bilen, alltså Röde Baronen märket. JAG tycker att antingen ska det vara volvo märket, eller inget alls. Men det är ditt projekt och såklart en smaksak
Ser mycket bra ut. Det ända jg INTE gillar är det igentligen unika med bilen, alltså Röde Baronen märket. JAG tycker att antingen ska det vara volvo märket, eller inget alls. Men det är ditt projekt och såklart en smaksak
Ska bli kul att se bilen när den blir klar
Förmodligen skall det på med en S60R Grill on någon månad ... Eller ska jag custa en helt egen ... med litte rostfit ... då skär man bort allt orginal nät,rektanglar å tiggar eget mönster ....
Var har du köpt mätartavlorna? Dom var väldans granna
Det är en Volvo Orginal Dim från S60R som slaktats å alla delar över förda i min gammla dim endasättet att få det att funka ..... mällan modellerna ...... litte pill å jocks så ser orginal dimen ut som en S60R Dim ..... men har hottat min lite yterligare .....
snygg R-mätare du har asså.. jag är rätt sugen på att köpa några men.. guush jag vet inte
roligt projekt fin också dessutom
Tack Jo nu har man komit en bit igen på bilen ...... Nja dom mätarna växer ej på träd direkt som begangnat ..... å nytt så talar vi om 10500kr för att skruva sönder å plocka över delarna till din gamla grupp ..... hadde tyr att hitta en för 2500 begad på Blocket fast ny i kartong ...
Ser bra ut. Men personligen tycker jag du ska lacka listerna på kofångarna med. Då blir den ännu cleanare
Tycker jag med.Ska du inte på med nya sido kjolar med?.Annars riktigt fin volvo
Jo då Kjolar på sidorna kommer så fort jag hittar ett par samt att dom andra listerna skall lackas ........... som sagt Rom byggdes ej över en natt ....... *Ler* ...