5161
Sök

Söker ngn som kan installera ljud!! Betaler till den som kan installera mitt!!

750 Inlägg
14 juni 2011
Popis1991 skrev:
Jag var på mds som sagt och dem ville ta 3500kr för att installera hela skiten.... Lite för dyrt för mig, därför letar jag här om ngn vill tjäna lite wink

Gör det själv det blir billigt, för den snåle wink

« ʂpʟ ɗʏŋɑɱɪɕʂ, кейɯɔɔð, β2 ɑʊðɪɔ »
Dцьstэp

187 Inlägg
14 juni 2011
Alltså om du lägger ner några timmar och läser på lite (finns massa info på nätet) så kommer du att kunna koppla in allt själv ska du se smile

Nya planer..

750 Inlägg
14 juni 2011
snirrealm skrev:
Alltså om du lägger ner några timmar och läser på lite (finns massa info på nätet) så kommer du att kunna koppla in allt själv ska du se smile

Håller med, Ja som sagt har ju alla varit nybörjare så någonstans får man ju börja smile

Dцьstэp

187 Inlägg
14 juni 2011
Sydeken skrev:
snirrealm skrev:

Håller med, Ja som sagt har ju alla varit nybörjare så någonstans får man ju börja smile

Även kul o pilla o dona o sen kan man känna sig stolt över vad man har kunnat åstadkommit^^

Nya planer..

DLS
1 147 Inlägg
14 juni 2011
snirrealm skrev:
Sydeken skrev:
snirrealm skrev:

stolt över vad man har kunnat åstadkommit^^

Dörrskrammel, oljud, felfasning med mera wink

750 Inlägg
14 juni 2011
huntelaar skrev:
snirrealm skrev:
Sydeken skrev:

stolt över vad man har kunnat åstadkommit^^

Dörrskrammel, oljud, felfasning med mera wink

Manlär sig av sina misstag i såfall smile

Dцьstэp

36 Inlägg
14 juni 2011
Trådstartare
Okej då vet jag big_smile har fått typ alla svar jag önskat, tackar alla!

Team dBakuten
3 453 Inlägg
15 juni 2011
Då installationen är MINST lika viktig om inte viktigare att få till än grejerna så kan jag undra lite varför man
vill snåla med installationen.

Bara min stilla lilla fundering.
Senast redigerat av Tokken (15 juni 2011)

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

5 198 Inlägg
15 juni 2011
kanske inte har råd med mer.. alla är inte gjorda av pengar.

Team dBakuten
3 453 Inlägg
15 juni 2011
gamlingen skrev:

Nej men om vi säger så här då.. Installationen får du LUGNT räkna med i budgeten om du inte kan själv.
För installationen är VIKTIG! Annars kan du lika gärna slänga i jula´s värstinggrejer.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

750 Inlägg
15 juni 2011
gamlingen skrev:

Men om du inte har råd, gör det själv? Billigaste sättet, du får det precis som du vill ha det, jag är också nybörjare när det gäller Billjud men man lär sig med tiden, finns massa trådar du kan läsa. 90% av alla medlemmar här på garaget gör sitt själv!
Men är man lat så kostar det.

Dцьstэp

5 198 Inlägg
15 juni 2011
Sydeken skrev:
gamlingen skrev:

Men om du inte har råd, gör det själv? Billigaste sättet, du får det precis som du vill ha det, jag är också nybörjare när det gäller Billjud men man lär sig med tiden, finns massa trådar du kan läsa. 90% av alla medlemmar här på garaget gör sitt själv!

jag fixar det själv,, va inte jag som skulle ha hjälp.. men TS kanske lär sej av att se på och hjälper till, kanske därför han inte vill lägga en för han förmögenhet på jobbet

16 197 Inlägg
15 juni 2011
gamlingen skrev:
Sydeken skrev:
gamlingen skrev:

jag fixar det själv,, va inte jag som skulle ha hjälp.. men TS kanske lär sej av att se på och hjälper till, kanske därför han inte vill lägga en för han förmögenhet på jobbet

vill nån som inte kan se på å "hjälpa till" så tar ja de dubbla i kostnad mot va man gör annars.

först så tar de längre tid sen så blir de u utbildningskostnad.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

179 Inlägg
15 juni 2011
evilaudio skrev:
sen så blir de ju utbildningskostnad.

Det där gjorde min dag. hahah! Iofs helt riktigt, om kunden lär sig hur man gör lär han inte komma tillbaka igen..

16 197 Inlägg
15 juni 2011
spungeBob skrev:
evilaudio skrev:

Det där gjorde min dag. hahah! Iofs helt riktigt, om kunden lär sig hur man gör lär han inte komma tillbaka igen..

ja anser att varför ska jag lära ut saker gratis som har kostat mig en massa pengar att lära mig..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

5 198 Inlägg
15 juni 2011
Som vanligt så är alla världsmästare på denna sida.  Tror inte riktigt att alla som kan nåt är självlärda . Ni har säkert själva varit med å tittat på.
Garage mentalitet,, har man inte råd så ska man inte.. kan man inte så ska ingen lära ut. En stolt yrkesman lär gärna ut det han kan,,annars kan det va så, att vill han inte lära ut så är det inget värt att kunna.
Senast redigerat av gamlingen (15 juni 2011)

5 198 Inlägg
15 juni 2011
evilaudio skrev:
spungeBob skrev:
evilaudio skrev:

ja anser att varför ska jag lära ut saker gratis som har kostat mig en massa pengar att lära mig..

Nu va det ju inte fråga om gratis jobb...

179 Inlägg
15 juni 2011
evilaudio skrev:
spungeBob skrev:
evilaudio skrev:

Jag håller med dig där, men jag är nyfiken på hur du menar att det har kostat dig pengar?
För att du har slungat iväg übermycket stålar på byggen innan spons / etc? Eller finns det riktiga utbildningar på just bilstereoanläggningar?

6 851 Inlägg
15 juni 2011
evilaudio skrev:
spungeBob skrev:
evilaudio skrev:

'

*saknar GILLA knappen nu* cool

Sök