fibbe skrev:riktigt fina bilder hittade några med min på
Maruchinu skrev:Fina bilder! Men ingen på min haha
Maruchinu skrev:Fina bilder! Men ingen på min haha Oh, sorry för det! Var stod den på campingen? Tror inte vi såg den alls där. Får ta några bilder på ett kommande FNM istället
Fina bilder! Men ingen på min haha
Maruchinu skrev:Maruchinu skrev:Fina bilder! Men ingen på min haha Oh, sorry för det! Var stod den på campingen? Tror inte vi såg den alls där. Får ta några bilder på ett kommande FNM istället Den stod inte parkerad på campingen alls . Men däremot så stod den på söndagens utställning Blir kanon!
08Jensen skrev:kanon bilder! Kul att du var vid vår fest där på lördagnatten och knäppte lite. Det blev ju riktigt röjjigt där
fibbe skrev:är de lugnt om man snor bilderna på sin egna bil?
mattiask skrev:Maruchinu skrev:Maruchinu skrev:Oh, sorry för det! Var stod den på campingen? Tror inte vi såg den alls där. Får ta några bilder på ett kommande FNM istället Den stod inte parkerad på campingen alls . Men däremot så stod den på söndagens utställning Blir kanon! Ahh okej, det förklarar saken 08Jensen skrev:kanon bilder! Kul att du var vid vår fest där på lördagnatten och knäppte lite. Det blev ju riktigt röjjigt där Va det ni som röjde med PA-systemet? fibbe skrev:är de lugnt om man snor bilderna på sin egna bil? Yes, såklart!
Maruchinu skrev:Maruchinu skrev:Oh, sorry för det! Var stod den på campingen? Tror inte vi såg den alls där. Får ta några bilder på ett kommande FNM istället Den stod inte parkerad på campingen alls . Men däremot så stod den på söndagens utställning Blir kanon!
Maruchinu skrev:Oh, sorry för det! Var stod den på campingen? Tror inte vi såg den alls där. Får ta några bilder på ett kommande FNM istället
08Jensen skrev:Det var vi som flippade där ja systemet stod våra mates för!