Du har möjligtvis inte råkat få med min gröna Bora bland dina bilder??
Har ingen "riktig" kamera själv så det vore kul att få lite bättre bilder.. Men av alla miljoner bilder jag letat igenom från bugrun har jag inte hittat en enda på "Borat"
Du har möjligtvis inte råkat få med min gröna Bora bland dina bilder??
Har ingen "riktig" kamera själv så det vore kul att få lite bättre bilder.. Men av alla miljoner bilder jag letat igenom från bugrun har jag inte hittat en enda på "Borat"
Tyvärr fick inte med den på bild..=/ konstigt då jag verkligen tycker att din Bora faller mig rätt bra i smaken.. hmm Måste missat den helt enkelt.. Hoppas du hittar den på någon bild till slut!!
På lördagen stod den på "finparkeringen" nästan hela dan, och på söndagen höll den sig mest där nere på grusparkeringen.. O så var vi runt och cruisade lite på campingen några ggr
Men jag har hittat 3 bilder iaf.. En gruppbild på ett helt gäng boror, närmare bestämt 4 st Och en ensambild.. Så det är ju bättre än inget alls!!
Fina bilder du hade lagt upp iaf! Kul att kolla på!
På lördagen stod den på "finparkeringen" nästan hela dan, och på söndagen höll den sig mest där nere på grusparkeringen.. O så var vi runt och cruisade lite på campingen några ggr
Men jag har hittat 3 bilder iaf.. En gruppbild på ett helt gäng boror, närmare bestämt 4 st Och en ensambild.. Så det är ju bättre än inget alls!!
Fina bilder du hade lagt upp iaf! Kul att kolla på!
Ok, ja jag var ju bara där på söndagen så.. Kul du hitta några till slut! Tack för kommentaren iaf!