kul tråd!
fyller på med vad som finns i min lur (iPhone) en del används för nytta andra för å reta polarna..
1: iBoost, en fejk boostcontrol med "ptscyy" ljud.. rolig grej som retar dom flesta! låter iom att bilen rör sig, ska sitta i en hållare vid användade..
2: Dashboard, en användbar mojäng med massa roliga inst, bla HUD
3: ProDbSPL, en väldigt bra DB mätare helt enkelt.. användes flitigt under min "bas-era" i forden
4:Bilregistret, fiffig app som kopplar upp mot vägverket å tar hem massa info, perfekt när man ska köpa bil å vill kolla besiktning å andra grejer
5: SpeedBoy, en enkel och stor å tydlig fartapp
6: NordicAudi, för att få det bästa Audi forumet i mobilen..
7: FuzzyCodes, används för å ta ut felkoder genom OBD2 uttaget.. kan även släcka lampor å massa annat skoj
8: LogWorks, ännu en Multiapp som kan visa Dyno, Eco, loggar, felkoder och massa annat!
9:RunKeeper, används väl eg mest av såna där löpare å andra sportfånar, men jag använde de när ja körde cross! funka fin fint, fick fram medelhastighet å en karta hur man hade kört.. rolig grej!
det va nog de ja använder mest.. tror dom flesta va gratis kan ha vart att nån kosta men inga stora pengar.. kan kanske lägga in länkar senare om det är nån ni inte hittar!