Tubbex skrev:rätt sugen på hänga med.. har ni adress där ni ska samlas? för mitt lokalsinne är dåligt haha:)
Tubbex skrev:Ahaa ja nu är jag med.. tack hörs där uppe om inge´t annat händer!
Clintan66 skrev:Tubbex skrev:Ahaa ja nu är jag med.. tack hörs där uppe om inge´t annat händer!Kalas
Tubbex skrev:Clintan66 skrev:Tubbex skrev:Ahaa ja nu är jag med.. tack hörs där uppe om inge´t annat händer!KalasOm det går bra att hänga med? roligare när man är fler som kör samtidigt upp. Få se om Mazdan klarar farten dit haha
Tigerofsweden skrev:sol och kvavt som fan...
thebeast skrev:låter nice ska se om vi hinner upp där tills dess.. kommer med ett par bilar från vellinge o trelleborg=)
Bullet--- skrev:Blir nog att jag chansar o drar med. skeptiskt mod vädret dock
Clintan66 skrev:thebeast skrev:låter nice ska se om vi hinner upp där tills dess.. kommer med ett par bilar från vellinge o trelleborg=)Kalas
thebeast skrev:Clintan66 skrev:thebeast skrev:låter nice ska se om vi hinner upp där tills dess.. kommer med ett par bilar från vellinge o trelleborg=)Kalas verkar dock bli tajt folket är riktigt sega på att komma iväg idag=(
Bullet--- skrev:Clintan66 skrev:Bullet--- skrev:Blir nog att jag chansar o drar med. skeptiskt mod vädret dock Klart du ska med. Kommer bli en underbar kväll blöt kväll Supersupra87 ska med oxå, han som övertalade mig lol
Clintan66 skrev:Bullet--- skrev:Blir nog att jag chansar o drar med. skeptiskt mod vädret dock Klart du ska med. Kommer bli en underbar kväll