Känns som att det är väldigt överhängande Tyska bilar som ska dit.. Ska man ta Caddyn istället så att folk inte står och pekar med öppna munnar och skrattar när man kommer inrullande med japs?
Känns som att det är väldigt överhängande Tyska bilar som ska dit.. Ska man ta Caddyn istället så att folk inte står och pekar med öppna munnar och skrattar när man kommer inrullande med japs?
DU TAR JAPSEN! Den här träffen har inget med tyskland o göra eller tysktillverkade bilar! Det handlar om bilar med Stance, clean, vackra, bredda och så klart låga bilar! Och det är en stor del av just JDM, som är för japsare! Så jag röstar att du tar japsen!
Håller med dem andra, ta Silvian gotdamnit! Den är ju tvärschysst! Stance grejen är liksom inte bara menat för tyska bilar utan generellt sätt alla lägre bilar med hjulen på rätt plats
Kan nog säga att jag är till 80% säker på att jag kommer komma dit. Har en bit att åka och ingen stereo. Så om jag får tag på sällskap + "pendelkompisar" så kommer jag säkert vara där!
Kan nog säga att jag är till 80% säker på att jag kommer komma dit. Har en bit att åka och ingen stereo. Så om jag får tag på sällskap + "pendelkompisar" så kommer jag säkert vara där!
Jag skulle lätt kommit ner och kollat om det inte var driftingtävling och nyinvigning av Sala race park samma helg. Hoppas det blir fler ggr som inte krockar med någon annat. Hoppas ni får bra väder.