Tackar Arne och Fredrik och övriga medarbetare/funktionärer för denna träff. En fin regnskur på ca 5-10 minuter var allt.....sedan kom värmen och brände på och det blev finare och finare under eftermiddagen.
Har endel överblicksbilder. Men det var så mycke regnummer och pill så jag tar det nån annan dag. Kommer upp i veckan. Tack som fan för en underbar dag och håll tillgodo med dessa bilder.
Hej allihop! Tack för en suverän dag! Jag hade på känn att det skulle bli bra, men det här överträffade alla förväntningar. Stort tack till Arne och ni andra som höll i dagen! Årets bästa?
Måste få tacka alla deltagare i puts-tävlingen, det var väldigt svårt att välja ut rätt bil måste jag säga.
Tack till Arne och crew som fixat den här träffen för oss, och som lät oss på Mr.CAP Bromma avgöra putspriset.
Efter mycket velande fram och tillbaka så valdes bästa putsbilen till Wassim (Rock-star) här på garaget med sin Bmw 525. Bilens lack var i absolut toppskick, dörrgångar kliniskt rena, rutorna putsade, fälgarna, bromsar, däck, hjulhus, grill....ja rubbet var tip top på den här bilen. Ni som granskade bilen närmare efter utdelningen måste noterat putsen i motorrummet, även här var det fläckfritt.
Gratulerar till Wassim och hans svarta gangster-ride, lite bilder jag kommit över på wasims bil och puts, flera bilder på putsvinnarens bil lär komma upp i denna tråd:
Ja ni ser nog själva varför den här bilen förtjänade putspriset