Bilen gick igenom besiktningen. Men alldeles efter så sprack en del av plasten på kylaren, var nån tattare som hade lagat den gamla, tur att det upptäcktes iaf
Så nu lär ja beställa en ny kylare, men jag kommer sno kylaren från gröna mazdan så länge och sätta den nya i den.
Först tittar man hur bilen såg ut innan och hur grymt snygg den blivigt! Du har allt lyckats!
Kör försiktigt med pärlan nu! Ska ett nytt projekt påbörjas senare? mvh kimpa
Jo det blir ett nytt projekt sedan men inte bestämt vilken bil, det blir antingen en MKIV, impreza -03, eller celica st205 gtfour, eller slutligen en r33 gt-r.
Beror helt på humöret den dagen vilken det blir.
VictorD skrev:
Kan du inte komma upp till Åre och visa bilen? Det är ju inte så långt big_smile
Nja blir nog inte så många och långa turer som det verkar, snöade ju här i dag :S Men i den mån jag kan kommer jag försöka visa upp bettan
Åk till hudiksvall den 6/10 å visa upp den! Det tar inte såååå lång tid ändå Om inte så kan du ju åka till Delsbo (3,5mil kortare) ^^ Jag vill se den live!
Åk till hudiksvall den 6/10 å visa upp den! Det tar inte såååå lång tid ändå Om inte så kan du ju åka till Delsbo (3,5mil kortare) ^^ Jag vill se den live!
Den står just nu i ljusdal för omlack på vissa småsaker som de missat.
Får se när den blir klar men det är inte omöjligt att man kommer
Först tittar man hur bilen såg ut innan och hur grymt snygg den blivigt! Du har allt lyckats!
Kör försiktigt med pärlan nu! Ska ett nytt projekt påbörjas senare? mvh kimpa
Jo det blir ett nytt projekt sedan men inte bestämt vilken bil, det blir antingen en MKIV, impreza -03, eller celica st205 gtfour, eller slutligen en r33 gt-r.
Beror helt på humöret den dagen vilken det blir.
VictorD skrev:
Kan du inte komma upp till Åre och visa bilen? Det är ju inte så långt big_smile
Nja blir nog inte så många och långa turer som det verkar, snöade ju här i dag :S Men i den mån jag kan kommer jag försöka visa upp bettan
Annars är det ju lika långt åt andra hållet
Hade vart riktigt jävla fränt om du byggde på en GT-4:a, extrema ombyggen av dom är inte så vanliga i Sverige, hade jag haft pengarna hade jag redan köpt en och börjat. Men jag tänker lägga pengarna på nytt ljud i min bil nu istället. Går att få rätt så fin ljudbild i Celican om du är ute efter att bygga lite ljud ? Vill man ha mer Kräm så går det att få in 8" i dörrarna : ) MVH Fredrik