Äntligen var det dags för årets fetaste event! Rudskogen invaderades i år av drygt 40k adrenalinjunkies, partyprissar och sexsökare. Och självklart blev det en film därifrån också. Dock fick man använda en snålkamera men resultatet blev över förväntan.
Gatebil @ Rudskogen 2011 was a blast! I feel so stoked about all the amazing people that I have the privilege to meet. Some of the worlds best drifters, photographers, moviemakers, mechanics and just amazing friends!
Thanks everyone involved for one of the best times ever!
Nikon D3100 (Thanks to Andreas Nyqvist) Nikkor 50mm 1.8 Nikkor 55-200 4.0-5.6 Sigma 12-24 4.5-5.6 (Thanks to David Skogsby - vimeo.com/​user1335405)
Adobe Premiere Pro CS5 Adobe After Effects CS5 Magic Bullet
Kanye West: Touch The Sky Dubmood: Monkey Island
Be sure to like Natural Behavior on Facebook: facebook.com/​naturalbehavior
(Feel free to sponsor me with a new camera, a Nikon D7000 would be a blast... lol!)
5 min värda att lägga av ens tid, stora plus för att få ut en film så snabbt. Folk vet inte hur mycket arbete och kärlek det ligger bakom varje minut i slutgilitiga klippningen av filmen...
Tackar! Ja, det tar längre tid och är mer krävande än vad man tror att klippa ihop film. Det går ganska fort att få ut filmerna eftersom att jag inte har supermycket material samt att kameran lämnar sjukt mycket att önska, vilket gör att motivationen tryter lite ^^
Tackar! Ja, det tar längre tid och är mer krävande än vad man tror att klippa ihop film. Det går ganska fort att få ut filmerna eftersom att jag inte har supermycket material samt att kameran lämnar sjukt mycket att önska, vilket gör att motivationen tryter lite ^^
Well, keep ut the motherf*cking good work up. En riktigt bra systemkamera som man ger tid att lära sig är allt som behövs, är inga jättepengar. Engagemang och tid är det knepiga. Jag kommer följa utvecklingen...