Kikade lite på blocket och din bil är på tok för dyr.
Den har rullat långt och det är 3 (inkl. din) som kostar över 30.000kr som rullat över 20.000 mil och är 2.0T.
Så din ligger i snitt 15.000kr högre än en likadan 2.0t med över 20.000 på mätaren.
Plus, 7 ägare på 10 år varav första ägaren ägt den med sannolikhet i 2-4 år. Så bytt ägare nästan varje år. Vad är fel?
Att du har:
Utöver orginal:
* 17" SVF fälgar med 2 nya sommar däck och 2 som är bra
* Vita positionsljus
* JVC huvudenhet
* Mutant högtalare i hela bilen
* Sportluftfilter
* Nya volvo emblemet på bagageluckan
Spelar ingen roll i priset. Folk är ute efter en bil och inte tillbehören, garanterar att de flesta köper hellre en original bil för mycket mindre pengar och med tiden köper egna grejer.
Byt även bort det öppna luftfiltret till original.
En sista fråga som jag tycker du ska tänka på:
Varför skulle jag som potentiell köpare välja och köpa din bil före t.ex. denna?
http://www.blocket.se/vastmanland/Volvo … =2&w=3Hoppas det här hjälper dig lite, tyvärr måste man inse ibland att ens bil inte är värd så mycket som man vill. Fått sälja någon bil för mycket mindre pengar än vad jag önskat jag fått. Men sånt är livet.
Kan förövrigt säga att jag ägt 11 bilar varav 9 har sålts vidare, en av dessa 9 tog längre än två veckor och sälja och fick till slut dumpa priset rejält för att bli av med den. Allt handlar om priset...