De där om dieselmotor kan jag svara snabbt, NEJ! det blir inte diesel i denna bil om inte nå drastiskt händer. Fredrik_M: De där stuket såg riktigt trevligt ut, enda kruxet är ju att sänksats har jag inte hittat lämpligt nånstans. Vill helst inte kapa
Tror de är 3,5" mina, vågar inte säga om 4" får plats. Mina original funkar fint, så om du vill köpa dom billigt kan det ordnas. Skickar pm imorgon om hurvida 4" passar och om högtalarna är intressanta.
Edit! Mätte mina å det är 4", det är ju själva fästena som är annars på mina, det är inga "öron" med skruvhål runt om, de fäst med clips även de nya högtalarna.
Högtalarna monterade, det var jälaremig precis med plats ska bara byta bakhögtalara och huvudenheten sen är vi på banan igen Även beställt lite delar av en kompis: Ventilationsgaller bakom huven, dörrstopp samt originalplåtfälgar med vinterdäck
De där om dieselmotor kan jag svara snabbt, NEJ! det blir inte diesel i denna bil om inte nå drastiskt händer. Fredrik_M: De där stuket såg riktigt trevligt ut, enda kruxet är ju att sänksats har jag inte hittat lämpligt nånstans. Vill helst inte kapa
Är det verkligen en bra idé? Stötdämparfästena kommer få ta upp mycket högre krafter ifall man flyttar fjädern dit också och förmodligen är de inte dimensionerade för det....tänker jag i alla fall.