jonnielahti, haha ja, nu när du säger de så mobilkamera </3
primeramannen, tackar! Jag vet inte riktigt vad de är för voltmätare , står inget märke på den. En polare klickade hem ett antal ifrån utlandet på ebay x)
Varit en runda på skroten och hämtat nya baklampor och en Saab CSE/Aero brovinge Fick alltihop för 500kr så de var ett riktigt bra pris. Vingen ska lackas i samma färg som bilen hos en lackfirma. I helgen blir de nog at börja spackla igen hålen efter den gamla vingen.
Tackar Någon som vet vad för typ av firma man kan höra med om att lägga igen de 4 hålen som blir kvar efter org vingen? Lackerare? Vad kan de kosta? Eller ska man testa själv med kemsikmetall och lite spackel sen lacka?
Nu händer de grejjer! Vingen lämnas in på lack i veckan, och en ny baklucka i samma färg som bilen är påväg hem till mig. Den bakluckan har inga färdigborrade hål för spoiler , så då slipper jag spackla och skit på min befintliga lucka.
Lyckades komma över en likadan bas som jag har, så nu blir planerna att köra 2st 12" basar och då behövs en ny låda byggas.
Basarna;
Nya lådan blev på 110liter. 2 stycken 4" aeroportar är påväg hem, och kommer troligtvis i veckan.
Tackar Någon som vet vad för typ av firma man kan höra med om att lägga igen de 4 hålen som blir kvar efter org vingen? Lackerare? Vad kan de kosta? Eller ska man testa själv med kemsikmetall och lite spackel sen lacka?
vad är det för hål? kan du lägga upp och visa, skall montera min bright-air vinge oxå om det är samma problem ?
Jajjamän, de spelar på bra. Nu ska bara de planeras var alla stegen osv ska sitta
Hamster skrev:
VirreEriksson skrev:
vad är det för hål? kan du lägga upp och visa, skall montera min bright-air vinge oxå om det är samma problem ?
Det är hålen under orginalvingen, ska fixa bild i veckan