Dock har jag inte nått att avsäkra laddningsmatningen med vid banken bak.. är på jobb nu så ska se om jag skulle hitta nått jag kan bygga en säkringshållare men tror inte jag lär hitta en 100A säkring här nånstans... ska till uppsala imorgon, tror du jag hittar sånt där nånstans?
Lycka! kom på att jag hade en naken 80A ANL säkring liggandes i bilen Så nu samla jag ihop lite bultar, brickor och muttrar så skall bygga mig en säkringshållare (y)
Okej, så då kan du poppa på en stund Uppsala Bilradio bör ha.. Men vet inte om de har öppet på söndagar... Biltema KANSKE har.. Det är väll det jag vet! Det är bara att ta en tur och leta
Lycka! kom på att jag hade en naken 80A ANL säkring liggandes i bilen Så nu samla jag ihop lite bultar, brickor och muttrar så skall bygga mig en säkringshållare (y)
Ja men då blir det lätt! Bara ta en MDF/Spån bit och ta 2 bultar finns på youtube hur man gör
Ja men då blir det lätt! Bara ta en MDF/Spån bit och ta 2 bultar finns på youtube hur man gör
jo vet känner killen som gjort den videon. Men jag bygger in det i en kopplingslåda så att jag får det isolerat
jo vet känner killen som gjort den videon. Men jag bygger in det i en kopplingslåda så att jag får det isolerat
Okej annars är det bara att ta eltejp så är det isolerat
Måsta ta löst lådan för att få bort de gamla batteriet och sätta dit det nya..
För tillfället kör jag 2st 55Ah batterier, det gamla 75Ah batteriet jag hade bak så var i rätt dåligt skick och ville inte hålla spänningen så högt, så de får hamna på tippen. Dessutom är det liite dåligt med plats för ett till batteri, isåfall ovanpå det andra
Idag kom mitt paket på posten Toningsfilm från http://www.flyeyeskit.co.uk Va enkelt att sätta på och är godkännt enligt sidan.. Videor på application finns. Släpper igenom 90% av ljuset och reflexerna fungerar som de ska.
Stor skillnad
Orginal
Toningsfilm
Båda tonade
Mönstret gör att filmen släpper igenom 90% ljus och reflektioner