2245
Sök

Eftersnack: GVD MEET 13/8

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
14 augusti 2011
Trådstartare
passos skrev:
Tycker det är skitkul att fok gillar det vi gör och det ger mer sug för fler träffar:)

Hade personligen väldigt trevligt på träffen:P

Om fok har sug för mer skicka era nummer till min mail som står i min presentation
"OBS" kopiera adressen.

Håll även koll på forumet tongue

Du har väl redan mitt nr va?

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

bappelsin
390 Inlägg
14 augusti 2011
MadeByMe skrev:
passos skrev:
Tycker det är skitkul att fok gillar det vi gör och det ger mer sug för fler träffar:)

Om fok har sug för mer skicka era nummer till min mail som står i min presentation
"OBS" kopiera adressen.

Jupp... märkte dock nu att du inte finns i någon av mina sms grupper :S

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
14 augusti 2011
Trådstartare
passos skrev:
MadeByMe skrev:
passos skrev:

"OBS" kopiera adressen.

dåligt! roll
Senast redigerat av MadeByMe (14 augusti 2011)

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

bappelsin
390 Inlägg
14 augusti 2011
MadeByMe skrev:
passos skrev:
MadeByMe skrev:

dåligt! roll

fixat i en helt ny grupp:P

115 Inlägg
14 augusti 2011
Suverän träff med fina bilar är alltid kul smile

RushRacing.tk
278 Inlägg
15 augusti 2011
Dietrich skrev:
Den dumma jäveln i Toyotan avensisen som körde om ca 30-40 bilar (bland annat i kurvor) och sen smällde in i 1 (ev 2) bilar påväg till racet.. Vilken jävla idiot. hoppas du inser att du ska stanna hemma nästa gång!!!!

Smet han också?? färg på bilen? Var han på träffen också?

3 Inlägg
15 augusti 2011
Gislekillen skrev:
Dietrich skrev:
Den dumma jäveln i Toyotan avensisen som körde om ca 30-40 bilar (bland annat i kurvor) och sen smällde in i 1 (ev 2) bilar påväg till racet.. Vilken jävla idiot. hoppas du inser att du ska stanna hemma nästa gång!!!!

Smet han också?? färg på bilen? Var han på träffen också?

Nej han smet aldrig från olyckan, men jag tror Dietrich menade att han ska köra i en hastighet han kan kontrollera tongue

8 Inlägg
15 augusti 2011
Tråkigt när sånt händer, blev det mycket skada?

3 Inlägg
15 augusti 2011
PeriicA skrev:

Det tog stopp framme i korsningen, och han inte stanna. Hade jag hatt en meter till så hade jag missat han. Låg inte snabbare än 50 km/h vilket är att man inte ska ligga för nära folket..

För er som tror att jag träffade Supran med gjorde jag inte, det vara bara en Skoda Fabia vilket jag står för, Samt att jag har pratat med dem som va drabbade. Dom mår bra än idag och och jag hoppas att dom kmr att göra det framöver.

Toyotan står just nu på Verkstad i Vmo med trasig front, samt någon broms slang som gick.
Skodan gick o köra fick en spricka i bakskärmen och märken på bakluckan.

Jag ber om ursäkt för mitt beteende och detta kommer inte att upprepas vill jag lova..

bappelsin
390 Inlägg
15 augusti 2011
Elexiio skrev:
PeriicA skrev:

Det tog stopp framme i korsningen, och han inte stanna. Hade jag hatt en meter till så hade jag missat han. Låg inte snabbare än 50 km/h vilket är att man inte ska ligga för nära folket..

För er som tror att jag träffade Supran med gjorde jag inte, det vara bara en Skoda Fabia vilket jag står för, Samt att jag har pratat med dem som va drabbade. Dom mår bra än idag och och jag hoppas att dom kmr att göra det framöver.

Toyotan står just nu på Verkstad i Vmo med trasig front, samt någon broms slang som gick.

Jag ber om ursäkt för mitt beteende och detta kommer inte att upprepas vill jag lova..

Tycker det är bra att du träder fram och ber om ursäkt..
Tur att det inte blev någon värra olycka.

3 Inlägg
15 augusti 2011
passos skrev:
Elexiio skrev:
PeriicA skrev:

Jag tackar för responsen, Och du vet vem jag är bara du ser mig..

bappelsin
390 Inlägg
15 augusti 2011
Jag vet det visste inte vem det va innan...
Får ta och lätta foten nästa gång.
Senast redigerat av passos (15 augusti 2011)

8 Inlägg
15 augusti 2011
Skönt att allt är i sin ordning iaf.

3 Inlägg
15 augusti 2011
yes, Så nu är det hej då Toyota..

176 Inlägg
16 augusti 2011
Ingen som har någon film från racet?

bappelsin
390 Inlägg
16 augusti 2011
H22 skrev:

Verkar va dåligt med det... sen att det va många som hade kamera e ju trist när dom inte lägger upp bilderna..

19 Inlägg
16 augusti 2011
tror bjornhall filma lite.. kolla med han..

Danil

3 Inlägg
16 augusti 2011
passos skrev:
H22 skrev:

Verkar va dåligt med det... sen att det va många som hade kamera e ju trist när dom inte lägger upp bilderna..

Jag har ett antal bilder men dom flesta är ganska suddiga (ingen expert på mörker fotografering)

1 738 Inlägg
16 augusti 2011
Elexiio skrev:
passos skrev:
Elexiio skrev:

Jag tackar för responsen, Och du vet vem jag är bara du ser mig..

Ärligt talat för dom som inte fattar det än, inte NÅGON tycker det är häftigt när folk ska köra som idioter bland folk! Ni som kör som idioter bland folk tycker säkert ni är skithäftiga o nöjda för att ni lyckats impa på en som har supra/skyline m.m men ni skämmer bara ut er. Jag har en driftsäker bil och dugligt med hk men skulle aldrig få för mig att köra som en idiot eller sladda bland andra, Sånt hör till rent folkvet och borde vart medfött på BB. Om du nu körde som tidigare beskrev så hoppas jag innerligt från hjärtat att du fick jävligt ont både fysiskt och plånboksmässigt!!!! Hoppas de andra mår bra men det ända sättet att få ett pucko att lära sig trots att man försökt förklara för dom innan + att det finns filmer hur en bilkörning kan sluta är just att de får krocka själva en vacker dag, då det möjligtvis kan vara försent för någon av parterna!

Anledningen till min ilska i detta inlägg är att min morbror krockade med en påvärkad fartdåre och gissa vem som klarade sig som i min mening inte skulle göra det igentligen :´( Hoppas du lärt dig något!!

1 738 Inlägg
16 augusti 2011
Ni verkar ha grymma träffar, kul att ni har några som styr upp det hela! De ska man vara tacksam för, ska höra med mjölbyfolket om man skulle ta o titta ner hos er till nästa träff och ta del av era aktiviteter smile

MVH

Sök