När jag köpte ny dator i somras så var Win 7 installerat. Det var Home Premium och enligt en massa folk så skulle det inte gå att ändra språk då det inte finns några språkpaket till denna versionen.
men jag har en följdfråga. Det OS jag fick tag i var på engelska. inte för att det är något stort problem men är det ens möjligt att få det på svenska såhär i efterhand eller måste jag installera om hela skiten?
MVH
Beroende på vilken version du har laddat hem så finns det mui packar att hämta hem på MS sida mui står för Multilingual User Interface. enda kravet för att lägga på ett sådan är att engelska är i botten.
men jag har en följdfråga. Det OS jag fick tag i var på engelska. inte för att det är något stort problem men är det ens möjligt att få det på svenska såhär i efterhand eller måste jag installera om hela skiten?
MVH
Beroende på vilken version du har laddat hem så finns det mui packar att hämta hem på MS sida mui står för Multilingual User Interface. enda kravet för att lägga på ett sådan är att engelska är i botten.
windows 7 home premium. mer går inte att utläsa av IMAGE-filen
ska ta en titt på ditt tips när jag har tillgång till lite snabbare lina. vägrar ladda hem något på den slöa lina jag använder just nu
MVH
windows 7 home premium. mer går inte att utläsa av IMAGE-filen
ska ta en titt på ditt tips när jag har tillgång till lite snabbare lina. vägrar ladda hem något på den slöa lina jag använder just nu
MVH
ska kolla på jobbet imorgon om jag har länk där till dom så kan jag posta den
jag kör w7 på en gammal dator och de funkar fin fint men kan gott rekomendera ssd hårdisk snabbar upp allt:) + att datorn väsnas mkt mindre dom pengarna en ssd kostar är heltklart värt:)
intel dualcore 2 e4500 2.2ghz 2gb ram msi kort intel ssd disk känns som en ny dator