Ankan89 skrev:
Nej ärligt Andro jag såg den inte! Men när du kom fram till föraren hade Wadde redan slagit i hans bil jag hade varit lika förbannad som han! Och eftersom detta va långt efter hans första burn varför kom då inte killen i evon fram till föraren och sa du jag har fått ett sten skott av din brunis hur gör vi nu? Detta tyder ju på att det inte ligger så mkt sanning i att det va burnisens fel tycker jag! Hade de varit min bil hade jag gått fram direkt skrivit papper klart! Sånna lögner vill man inte ha på en bilträff?
Det tycker jag att du ska ta personligen med personen i fråga, jag vet inte om personen var i närheten, eller någon annanstans. Så Pm:a honom så ska det nog lösa sig!
Lögner är det inte iaf, jag tror inte att nicklas ljuger om att få skott på bilen, sen om han inte såg det så var det säkert folk som såg och hörde att bilen blev blästrad och meddelade ägaren, som i sin tur hittade skott på sin front han inte haft tidigare.
Ganska så dumt att kalla något en lögn när du inte pratat med evo-ägaren, som till 100% kommer att kräva ersättning för detta.
Jag lägger ner nu, jag gjorde mitt försök att säga till föraren, utan resultat, då du skyller på att han va sur pga waddes beteende, och låter det vara så, nu vet du/ni reglerna för träffen, vill ni dyka upp gör det, ni är välkomna men lämna snälla leken utanför garaget. Deal?
Det är den ENDA regeln vi har, säkerhets-tänk.
Känner ni er manade att komma nästa gång, gör det och kom fram och prata isf, då jag själv inte orkar ha en massa fiender och folk bakom ryggen som arrangör.
Nu lägger vi ner detta.
Mvh Andro