Jahapp.. Nu har detta projektet fått ett tvärstopp och kört i diket
Vi plockade av sumpen i helgen för att söka efter smidda kolvar som där enligt kvittona ska vara.
Och mycket riktigt, det var där.. Men där var också en satans massa små metallbitar som låg och flöt i oljan.
Och för er som inte är så insatta så kan jag berätta att det innebär att ett motorras bara är runt hörnet..
Och min motivation har verkligen sjunkit i botten, jag orkar verkligen inte fortsätta med denna bilen.
Och det finns inte pengar och inget intresse till att renovera och bygga smidd botten i dagsläget, isåfall lär inte bilen rulla förrän 2013.
Men är helt besluten om att den ska inte stå här och bara stå i vägen ett helt år, så den får tyvärr säljas.
Sjukt tråkigt, men just typiskt min vardagliga otur.
Så för er som är intresserade. Hela bilen och allt vad som sitter på/finns på hyllorna är till salu.
Skriver allt som finns i nästa inlägg.
Eftersom att det nu inte blir något så kan jag likabra visa bilden som jag fick photoshopad av Stoner_Fuzz här på forumet.
Den är helt insane, hade verkligen blivit one of a kind. Hoppas att någon annan tar till sig mina ideer
Detta är bilden han trollade med.
Färgen är lite i mörkaste laget, bilden nedan visar mer exakt kulör
Och här är några av delarna som låg och flöt i motorn:
Allt som glimrar på denna bilden är stora metallflisor..
Så ja. Tack för alla som följt och fortsatt hålla mig motiverad under projektets gång!
I nuläget finns inga planer på ny bil, men man vet aldrig vad man snubblar över!