3689
Sök

Vad för typ av kund riktar sig Volvo V50 sig till?

Rumpmas
3 860 Inlägg
30 augusti 2011
Äh, du är bara bitter zoopåse, Rquired kör ju i 8:or runt dig. Kommer du inte med några bra svar är det bara att lägga ned wink

Rumpmas
3 860 Inlägg
30 augusti 2011
LordLife skrev:
CHEEVA skrev:
LordLife skrev:

Jo det stämmer det med smile volvo själva vill att EU tar bort den här reglen, en löjlig regel men det är ju eu vi pratar om. Men försök slå 0.65/mil med en s70 144hk. Det är det lägsta jag har kommit ner till, och det är mycket under vad volvo sa när den kom wink

konverterat den där motorn till hybrid drift eller ?

nä men rak fin väg, körde det nere i skåne där finns ju inga backar tongue  när jag kom in till centrum så kom den upp i 0.72 är själv jävligt förvånad vad lite den kan dra om man bara vill. Nu kör jag bara stadstrafik och ytterst lite landsväg pga vart nya jobbet är, nu ligger den på 0.81. längsta jag kom på heltank 62l var 85 mil. så 62/85= 0.72.
Slängde i etanol en gång gick från 0.81 till 0.98.

Det viktiga är ju om det är en sedan eller kombi wink

1 171 Inlägg
30 augusti 2011
Andromeda skrev:
Äh, du är bara bitter zoopåse...

Jag är framförallt bitter över att jag inte äger 3 Saab:ar som ej är kombi och som dricker 1L milen på landsväg för att de ligger på 3500varv på 5:an nu när de snart går i kk. Äh, det är nog ingen fara!tongue

Rumpmas
3 860 Inlägg
31 augusti 2011
zoopåse skrev:
Andromeda skrev:

Jag är framförallt bitter över att jag inte äger 3 Saab:ar som ej är kombi och som dricker 1L milen på landsväg för att de ligger på 3500varv på 5:an nu när de snart går i kk. Äh, det är nog ingen fara!tongue

lol

Jag har en lön jag är nöjd med och skulle kunna köpare nyare bil, men varför? Jag gillar gamla Saabar. Alla prioriterar vi olika. Vad kör du för något?

1 171 Inlägg
31 augusti 2011
Andromeda skrev:
zoopåse skrev:
Andromeda skrev:

lol

Jag har en lön jag är nöjd med och skulle kunna köpare nyare bil, men varför? Jag gillar gamla Saabar. Alla prioriterar vi olika. Vad kör du för något?

Tycker du gör helt rätt! Gillar också äldre bilar. De där kan du krama ur många mil till.

Kör en Honda Accord 2.0 -03 automat sedan. Lite för ny för min smak egentligen då den inte vill pysslas om så mycket. Rekordet är 0,56 på en halv tank.smile

Allmänt envis
12 512 Inlägg
31 augusti 2011
Andromeda skrev:
Äh, du är bara bitter zoopåse, Rquired kör ju i 8:or runt dig. Kommer du inte med några bra svar är det bara att lägga ned wink

Hoppas milersättning utgår för har jag kört åttor runt någon borde det bli en bra slant och det kan jag behöva som kör törstiga BMW´s. cool

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

998 Inlägg
31 augusti 2011
Andromeda skrev:
LordLife skrev:
CHEEVA skrev:

konverterat den där motorn till hybrid drift eller ?

nä men rak fin väg, körde det nere i skåne där finns ju inga backar tongue  när jag kom in till centrum så kom den upp i 0.72 är själv jävligt förvånad vad lite den kan dra om man bara vill. Nu kör jag bara stadstrafik och ytterst lite landsväg pga vart nya jobbet är, nu ligger den på 0.81. längsta jag kom på heltank 62l var 85 mil. så 62/85= 0.72.
Slängde i etanol en gång gick från 0.81 till 0.98.

Det viktiga är ju om det är en sedan eller kombi wink

Står lite längre upp i texten s70 inte v70 wink

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

Sök