3852
Sök

Varför röstar ingen eller skriver inlägg

Direktör
305 Inlägg
19 augusti 2006
Trådstartare
Jag har märkt här att få röstar eller skriver inlägg........ Tror denna sida blir roligare om fler lämnar ett avtryck på ett eller annat sätt smile

Speed limit are only for pussy

85 Inlägg
19 augusti 2006
skrev en tråd om det för ett tag sen, är lite dåligt med röstningar o sånt.  Skärpning på oss;)

S40 2.0t

2 652 Inlägg
19 augusti 2006
ja även fast man kanske haft 50 besökar i garaget så har kanske 1 lämnat kommentar .
jag skriver på 9 av 10 bilar jag kikar på .

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
19 augusti 2006
man får helt enkelt vara lite mer aktiv o visa sig mer än så folk ser än..  finns ju otroligt mkt bilar på garaget .. man har säket inte sett mer än 20% av alla bilar

Bmw osv..

Direktör
305 Inlägg
19 augusti 2006
Trådstartare
Intressant, skriver på 9 av 10 bilar men min bil fick ingen komentar, kanske jag var den 10de *skratt*

Speed limit are only for pussy

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
19 augusti 2006
Jag har nästan 1800besökare av ca 25av dom har lämnat en kommentar hehe... det är sjukt lite

Bmw osv..

2 652 Inlägg
19 augusti 2006
Nallen_sthlm skrev:
Intressant, skriver på 9 av 10 bilar men min bil fick ingen komentar, kanske jag var den 10de *skratt*

'men jag skrev en kommentar på din tråd iställe big_smile

de räknas väl

DFFL
9 020 Inlägg
19 augusti 2006
Är du säker på att du vill att ALLA ska skriva en kommentar och rösta.
Bli inte arg på mig nu men jag tycker att 740 är fula, vill du att jag ska rösta en etta och skriva det?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Gorgilus addictus
4 761 Inlägg
19 augusti 2006
FireTraXX skrev:
Bli inte arg på mig nu men jag tycker att 740 är fula, vill du att jag ska rösta en etta och skriva det?

Ja egentligen ska man behöva göra det...vissa röstar ju bara ettor för att dom är avundsjuka, hatar märket/modellen. Så de hade ju varit bättre om dom skrivit VARFÖR dom röstat som dom gör....

Allt för den där jävla hatten!

2 652 Inlägg
20 augusti 2006
ja precis . säg som tex deamon har ett ANTAL 1or .
Ok att man inte gillar supra vilket är ovanligt men att sätta en 1a på en sådan bil är enbart AVUNDSJUKA .

Gorgilus addictus
4 761 Inlägg
20 augusti 2006
precision skrev:
Ok att man inte gillar supra vilket är ovanligt men att sätta en 1a på en sådan bil är enbart AVUNDSJUKA .

Ja de måste de ju vara....kan inte vara något annat.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
20 augusti 2006
precision skrev:

nja skulle jag inte säga .. JAG PERSONLIGEN gillar den bilen.. men de finns nog minst lika många som hatar supror jag vet skit många som hatar supror, så kommer det en lila överstylad med kromade fälgar... ja tror inte "raggare" o supra hatare är specielt fräslt i den bilen.. men ja gillar den iaf
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (20 augusti 2006)

Bmw osv..

DFFL
9 020 Inlägg
20 augusti 2006
THEBADGUY skrev:
FireTraXX skrev:

Ja egentligen ska man behöva göra det...vissa röstar ju bara ettor för att dom är avundsjuka, hatar märket/modellen. Så de hade ju varit bättre om dom skrivit VARFÖR dom röstat som dom gör....

ok, visserligen så röstar jag itne om jag itne tycke rom bilen, känns bara elakt.
Men tycker jag om den så både röstar jag och lägger en liten kommentar.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

2 652 Inlägg
20 augusti 2006
UseDubbelTurbo skrev:
precision skrev:

nja skulle jag inte säga .. JAG PERSONLIGEN gillar den bilen.. men de finns nog minst lika många som hatar supror jag vet skit många som hatar supror, så kommer det en lila överstylad med kromade fälgar... ja tror inte "raggare" o supra hatare är specielt fräslt i den bilen.. men ja gillar den iaf

ne de alla gillar inte supror men tex jag är inte sådär as förtjust  i amerikanare men ser jag en fet lowrider mm så röstar jag inte 1 för att det är en amerikanare , de var mer så jag tänkte

Gorgilus addictus
4 761 Inlägg
20 augusti 2006
FireTraXX skrev:
THEBADGUY skrev:
FireTraXX skrev:

ok, visserligen så röstar jag itne om jag itne tycke rom bilen, känns bara elakt.
Men tycker jag om den så både röstar jag och lägger en liten kommentar.

ja de är ju så man ska göra...men vissa folk röstar ju ettor på typ alla bilar utan att säga ett ord....

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
20 augusti 2006
precision skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
precision skrev:

ne de alla gillar inte supror men tex jag är inte sådär as förtjust  i amerikanare men ser jag en fet lowrider mm så röstar jag inte 1 för att det är en amerikanare , de var mer så jag tänkte

nej de klart.. jag ser massa fula bilar här på garaget ibland men till 90% skiter jag i dom men ibland kan man se nått så larvigt att det bara förtjänar en etta.. och jag tror många "hårdingar" i sinna öl pök ragagr bilar.. inte tänder så mkt på lila supra .. utan dom tycker säkert som jag tycker om fjortis raggar bilar jo jag garva rihjäl mig när jag ser dom.

Bmw osv..

DFFL
9 020 Inlägg
20 augusti 2006
Men varför klaga egentligen, lägger de ingen kommentar har de inget att säga om bilen.
T.ex så har jag totalt över 1000 besökare men bara ca20 kommentar och kanske 10 röstningar, det är itne hela världen, hellre det än att de skriver Blatte Mit Wagen och ger en etta.
Det är ju itne speciellt kul efter att ha lagt 500 000 på en bil.

Russel Crowe, Gladiator.

2 652 Inlägg
20 augusti 2006
UseDubbelTurbo skrev:
precision skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

nej de klart.. jag ser massa fula bilar här på garaget ibland men till 90% skiter jag i dom men ibland kan man se nått så larvigt att det bara förtjänar en etta.. och jag tror många "hårdingar" i sinna öl pök ragagr bilar.. inte tänder så mkt på lila supra .. utan dom tycker säkert som jag tycker om fjortis raggar bilar jo jag garva rihjäl mig när jag ser dom.

ja jag haade en klass polare som älska 240 inget annat ,, han skulle inte byta den mot en viper om någon erbjöd honom . allt annat var skrot \skräp . men volvon var bäst , det var även 320hk i hans orginala b23 motor : ) 

riktigt kul kille o snacka med när man vill grava

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
20 augusti 2006
FireTraXX skrev:
Men varför klaga egentligen, lägger de ingen kommentar har de inget att säga om bilen.
T.ex så har jag totalt över 1000 besökare men bara ca20 kommentar och kanske 10 röstningar, det är itne hela världen, hellre det än att de skriver Blatte Mit Wagen och ger en etta.

köp en bil för 20tusen och lägg 480 på stylingen hade du nog haft 10tusen besökare och 2tusen kommentarer och 1500röstningar varav 500ettor och 1000 5or..  men en org bil min är till 90%org .. de finns många på garaget som bara blir sura när dom ser en helt org bil o röstar en etta.. för rent tekniskt sätt är inte orörda vanliga svensson bilar välkomna.
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (20 augusti 2006)

Bmw osv..

DFFL
9 020 Inlägg
20 augusti 2006
UseDubbelTurbo skrev:
FireTraXX skrev:

köp en bil för 20tusen och lägg 480 på stylingen hade du nog haft 10tusen besökare och 2tusen kommentarer och 1500röstningar varav 500ettor och 1000or..  men en org bil min är til 90%org .. de finns många på garaget som bara blir sura när dom ser en helt org bil o röstar en etta.. för ren tekniskt sätt är inte orörda vanliga svensson bilar välkomna.

Nä vet, men vänta bara tills jag köper en 3-serie:D
Då blir den mycket fräckare än dessa, fast jag kommer inte gråta ifall ingen kommenterar eller röstar ändå:P

Russel Crowe, Gladiator.

Sök