2904
Sök

Nissan Primera GT P10 - Slow Time Attack

381 Inlägg
15 september 2011
Trådstartare
Putteliten skrev:
Du fick behålla 200an alltså?

Fick o fick. Den har ju alltid varit min tongue hehe

9 117 Inlägg
15 september 2011
erminsacictuning skrev:
Putteliten skrev:

Det är ju sant, ibland så blir ju försäkringsbolagen köpsugna efter en såndär grej....

381 Inlägg
15 september 2011
Trådstartare
Putteliten skrev:
erminsacictuning skrev:
Putteliten skrev:

Det är ju sant, ibland så blir ju försäkringsbolagen köpsugna efter en såndär grej....

Jo det kan jag tänka mig, Men jag hade bara trafik så jag fick ju inget för skadorna sad

9 117 Inlägg
15 september 2011
erminsacictuning skrev:
Putteliten skrev:
erminsacictuning skrev:

Jo det kan jag tänka mig, Men jag hade bara trafik så jag fick ju inget för skadorna sad

Fy fan...    surt!

381 Inlägg
15 september 2011
Trådstartare
Putteliten skrev:
erminsacictuning skrev:
Putteliten skrev:

Fy fan...    surt!

I know tongue sad

1 163 Inlägg
15 september 2011
ser bra ut ermin ! satsa på å göra det du vill ... trimma kan komma senare när du börjat få lite grejjer i bilen smile

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

381 Inlägg
16 september 2011
Trådstartare
Hoaken skrev:
ser bra ut ermin ! satsa på å göra det du vill ... trimma kan komma senare när du börjat få lite grejjer i bilen smile

Tackar Håkan! Jo det måste tyvärr bli så nu, har tyvärr inte råd o skruva med 2 bilar samtidigt som man måste ha en för att kunna ta sig till skolan o jobbet

9 117 Inlägg
16 september 2011
Du ska inte slakta 200an och plocka maskinen ifrån den istället? Bromsar och sånt borde väl vara ganska lika med eller?

381 Inlägg
16 september 2011
Trådstartare
Putteliten skrev:
Du ska inte slakta 200an och plocka maskinen ifrån den istället? Bromsar och sånt borde väl vara ganska lika med eller?

Känns synd o plocka isär en såpass rostfri bil.

2 230 Inlägg
16 september 2011
erminsacictuning skrev:
Putteliten skrev:

vet inte hur p10an är men på p11 är det större bromsar än 200sx ^^ eller lika på dom nyare 200orna. (s13 då)
Senast redigerat av Rojpen (16 september 2011)

så kan det vara då det inte blev som det skulle

381 Inlägg
16 september 2011
Trådstartare
Rojpen skrev:
erminsacictuning skrev:
Putteliten skrev:

vet inte hur p10an är men på p11 är det större bromsar än 200sx ^^ eller lika på dom nyare 200orna.

p10 o s13 har båda 4x114,3 i bultcirkel, och skivorna är 256 mm, så att det gamla s13 skulle kunna funka om bara djupet är detsamma ?

9 117 Inlägg
16 september 2011
erminsacictuning skrev:
Putteliten skrev:

Okej, det är så pass alltså. Dom brukar ju kunna vara rätt sunkiga dom där annars har jag sett.

2 230 Inlägg
16 september 2011
erminsacictuning skrev:
Rojpen skrev:
erminsacictuning skrev:

vet inte hur p10an är men på p11 är det större bromsar än 200sx ^^ eller lika på dom nyare 200orna.

p10 o s13 har båda 4x114,3 i bultcirkel, och skivorna är 256 mm, så att det gamla s13 skulle kunna funka om bara djupet är detsamma ?

det göre säkerligen, dom är ju rätt lika byggda med bromsar och fälgar å så.

så kan det vara då det inte blev som det skulle

381 Inlägg
16 september 2011
Trådstartare
Putteliten skrev:
erminsacictuning skrev:
Putteliten skrev:

Okej, det är så pass alltså. Dom brukar ju kunna vara rätt sunkiga dom där annars har jag sett.

Min var väldigt rostfri smile

381 Inlägg
16 september 2011
Trådstartare
Rojpen skrev:
erminsacictuning skrev:
Rojpen skrev:

det göre säkerligen, dom är ju rätt lika byggda med bromsar och fälgar å så.

Ja, man vet ju aldrig, får väl prova ngn dag tongue

Sök