Men man ska orka också, det är ju kanske inte så spännande att köpa på sig skrotbilar som tar ett par år vadera, då är det ju roligare med ett rullande projekt som man alltid ser skillnad fort

Sedan är ju denna inte toppskick(men ändå väldigt bra), men börjar man inte åtgärda den rosten som börjar komma nu, kommer den då vara så fin om 5 år? Det är ju skillnad på ytrostiga skärmkanter, och skärmkanter som fått rosta till sig hål så att säga, om ni förstår vart jag vill komma ..

Enkelt sagt, har det börjat komma rost måste den ju bort, så varför inte göra det i tid och slippa göra massa merjobb, lite för mycket rost slutar ju lätt i omlack av ex. en bakskärm, och hur kul är det om resten av bilen är orginallack/50+års patina?

Kör på Carlén, vi följer dina uppdateringar och väntar på resultat

Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla
HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...