19 september 2011
Trådstartare
Kör idag med en R koppling men funderar på att köpa lite bättre
Växellåda m90 med förstärkt 3a
R-sport diff (lamelldiff) i bakaxel
Funderar på en 707 tryckplatta med org lamell ska klara 580nm har jag för mig vill hellst slippa sinter för att inte rycka i sönder m90in å diffen men i värsta fall får de bli en 6 puckare.
Ingen aning vad man kan ha för vrid i motorn just nu. eller vad man kommer få. kanske någon som tetat köra med denna kombinationen?
Vad tror ni om att köra 707 med org lamell?
Bra sidor man kan köpa på?
Skriv gärna för å nackdelar osv
Blir 6puck om de blir sinter.
tror du de e någon storre skillad på att köra 707 platta med org lamell eller t5 eller R platta å 6 puck sinter på hur mycke vrid de klarar av?
Fjädrat centrum på sintern e de något att satsta på? håller de? blir de mjukare?
Senast redigerat av volvo_grabb (19 september 2011)
Har inget å skriva ännu