Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!
Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!
Glöm inte att man kan fiska på båt också! Sjukt roligt
Det enda jag gör på sommaren!
Hehe. Njaa. inte direkt någon båtkille. har bara mina kontakter. har gjort mina timmar på sjön. de räcker. nu är det bara och ta båten en sväng och fiska eller bada el om man bara känner för o glida o njuta av semestern
aha, ja det är alltid trevligt att glida båt!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
Hehe. Njaa. inte direkt någon båtkille. har bara mina kontakter. har gjort mina timmar på sjön. de räcker. nu är det bara och ta båten en sväng och fiska eller bada el om man bara känner för o glida o njuta av semestern
aha, ja det är alltid trevligt att glida båt!
Era svin, fan vad ni gjorde mig sugen på sommar
haha! jag vill verkligen ha sommar! tänkt när man känner lukten av griillen en skön sommar kväll och man vet att man har öl hemma i kylen! åhh! är så det knullar i munnen bara av tanken!
haha! jag vill verkligen ha sommar! tänkt när man känner lukten av griillen en skön sommar kväll och man vet att man har öl hemma i kylen! åhh! är så det knullar i munnen bara av tanken!
jag har ett problem att alltid råka ut för alla pantade idioter när man ska köpa något. kikade på en båt häromdagen för att grabben sambon och jag tänkte ha härliga fisketurer samt bara åka lite grabben är snart är 3 år så bad blir det ju inte men lite fiske och bara åka och plaska
åkte 8 mil dit för att titta/köpa vafan båtjäveln har ´ju en reva i botten som är nästan hela min arm det sa inte kukkärringen något om när man ringde den skulle vara fin och iordning motorn va halvdö med och hon skulle ha 5000 hade den varit som hon sa hade jag lungt betalat 5 lök men vafan ville bara döda henne VART HITTAR MAN REDIGT FÖÖÖLK att köpa sakerna av??
Eller när man är ute på sjön och fiskar, solen har gått ner och luften är fuktig... det är knäpptyst och man får ett stort napp!
Eller när man är ute på sjön och fiskar, solen har gått ner och luften är fuktig... det är knäpptyst och man får ett stort napp!
ja! smäller till ute i vattnet och det skriker i spöt när fisken rusar!
ja! smäller till ute i vattnet och det skriker i spöt när fisken rusar!