Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!
Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!
En bekants bekant vet jag har monterat en spridare i varje hjulhus bak så han kan spruta lite motorolja på bakdäcken med hjälp av en spolarvätskepump. Så han kan sladda lite lättare utan att äta upp sina däck. Ganska rolig ide tycker jag:)
En bekants bekant vet jag har monterat en spridare i varje hjulhus bak så han kan spruta lite motorolja på bakdäcken med hjälp av en spolarvätskepump. Så han kan sladda lite lättare utan att äta upp sina däck. Ganska rolig ide tycker jag:)
haha ja ingen dum idee alls det måste provas
Jo borde ju inte vara speciellt svårt. Dra bromsrör lr liknande till spridarna och sen styra det med en strömbrytare i kupen.
haha ja ingen dum idee alls det måste provas
Jo borde ju inte vara speciellt svårt. Dra bromsrör lr liknande till spridarna och sen styra det med en strömbrytare i kupen.
använda vanlig sketen slang borde funka så slipper man krabba aa sen en brytare bara borra hål i skärmarna å ner med dom ;D
De är ju också häftigare när de luktar bränt gummi
"Oversteer is when you're having fun, and your friends in the car think they're going to die. Understeer is when you're friends in the car are having fun, and you think you're going to die."
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Jo, man skulle kunna tro det, ibland. Det mesta av snön har ju smält bort nu i alla fall... Man får vara glad för det lilla.
äh va fan. tror nog fan ni måste bo en en frys. flytta till västkusten ist haha. här hade vi igår 22 + i solen. hehe. jag blev solbränd i ansiktet för första gången iår
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
haft de grymt varmt hela våren, och vintern försvann snabbare än man kunde tro! var ca 30 + mot husväggen idag. så det var grymt fint att sitta ute på älven och fiska! bortsett från att man hör kraftstationen som vrålar ur sig! ganska så läskigt också när man har båt parkeringen presis bredvid! heheh vill ju inte sugas med igenom den där heller!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått