3148
Sök

Vad ska jag göra med bilen?förslag?

36 Inlägg
22 augusti 2006
Trådstartare
Tja.

Undrar lite vad man kan göra mer med bilen jag ska byta till kromade backspeglar och förhoppningsvis kromade handtag & kromad grill. men vad mer? kom gärna med bra förslag vad du tycker vore snygg?

//
joppoe

2 652 Inlägg
22 augusti 2006
bilen är snygg som den är . men en kromgrill skulle sitta fint,, fast överdriv inte med kromet bara , blir lätt för mkt . men de är smaksak

(none)
1 725 Inlägg
22 augusti 2006
Hej!

Alltås jag hade inte skaffar några kromade speglar om jag var dig. Såå nice car.. så det jag ska skaffa och jag tycker du ska kolla på är M3 speglar.. såå fint.. Så lackar du dom röda..Inte för mycket krom alltså.. det blir lätt att man ångrar sig =/ Gå in på www.Hova.com  .De har bra priser på dom. Sen kan du färga din bromsok röda eller gula..snyggt som fan.. Var lite olaglig som mig, skaffa en liten Regskylt fram som man kan klistra på där fram på din spoiler ..Det är snyggt det med..jag väntar på min--- De kan du hitta på www.dekaltrim.nu

Kanske du fick en tankeställare..Men att skaffa en kromgrill är snyggt.. Kolla om du hittar den Volvo R modellen på grillen..snyggt det med...

MVH//

--Lev i går som det vore i morgon--

Scania, javisst.
237 Inlägg
22 augusti 2006
Jag tycker den är bra som den är smile ett hyfsat cleant utseénde går oftast hem smile men kanske ett par chromade dörrhandtag skulle se bra ut, jag kan inte föreställa mig riktigt men kanske?

38 Inlägg
23 augusti 2006
tjena... du har en jävligt snygg bil men om du ska göra nått så e de inte att skaffa kromade  speglar utan att skaffa M3 å sen få dom i färg som bilden sen har du en jäligt snygg bil...

+ Det skadar inte om du även fick på ögonlock på den... smile

Ps.    det e inte snyggt me för möe krom på en så ny bil....   Ds.
Senast redigerat av _Olsson_ (23 augusti 2006)

36 Inlägg
23 augusti 2006
Trådstartare
hej o tack för förslagen=)

nu börjar jag juh tveka med det här med kromen=) eftersom många verkar tycka det blir för mkt men jag ska allafall skaffa kromad grill=)

1 309 Inlägg
23 augusti 2006
Du skulle kunna lacka lite detaljer inne i bilen med samma färg som bilen har, byta till sportratt, växelspaksknopp, sportstolar mm. finns mycket man kan göra

Kolla gärna in detta projekt som jag är involverad i.
http://www.garaget.org/EdstromRacing

36 Inlägg
26 augusti 2006
Trådstartare
Tjabba någon som har mer bra förslag?
bara att yttra sig vad man tycker skulle vara snyggt så kanske jag hänger på med den idén

/
joppoe

369 Inlägg
18 september 2006
en sportratt och lite pedaler och sånt smått inuti sku sitta tongue  och utsidan kanske ett par ögonlock ? smile  jäkligt fin volvo annars smile

257 Inlägg
18 september 2006
lambodörrar t.ex

733 Inlägg
18 september 2006
sänkning? de tycker ja iaf wink om man har et halvkaxigt utseende på bvilen som du har borde du sänka den me.. tycker iaf ja.

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

41 Inlägg
19 september 2006
Sätt tillbaka Volvo-emblemet i grillen; eller Volvos "GLT"-grill eller vad den nu kallas. Kolla den här: http://www.garaget.org/?car=16410 skitsnyggt tycker jag. Gillar inte emblemlösa grillar; det är min åsikt så sorry alla som har emblemlösa sportgrillar smile . Man tar väl inte bort emblemen på en Porsche eller Ferrari, eller? Jag kanske är gammalmodig...

StylingFreak
220 Inlägg
19 september 2006
skulle va snyggt om du tog av takräckena och slipa, spackla och lacka i krom oxå.. ingen annan som har det..

styling or tuning?

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
19 september 2006
Finns det inte nya lyktor till den där? Typ svarta med genomskinligt glas och angel eyes.
Mums!

Sök