inuzen skrev:Vore ju kanon om du ville dela med dig av hur stor lådan är, portad, sluten? Om portad, portlängd samt dimension på den? Vad kör du för steg?
evilaudio skrev:sen har ju lådan lite väg hög avstämmning.. ca 52 hz.
nicklaso2 skrev:så hur kort ska röret vara ?
evilaudio skrev:nicklaso2 skrev:så hur kort ska röret vara ? långt snarare.. typ 35 cm borde vara vettigt-
nicklaso2 skrev:evilaudio skrev:nicklaso2 skrev:så hur kort ska röret vara ? långt snarare.. typ 35 cm borde vara vettigt-Men asså med portarna är det 21 tror jag vet inte ens om 35 får plats
evilaudio skrev:nicklaso2 skrev:evilaudio skrev:långt snarare.. typ 35 cm borde vara vettigt-Men asså med portarna är det 21 tror jag vet inte ens om 35 får plats portarna??
nicklaso2 skrev:evilaudio skrev:långt snarare.. typ 35 cm borde vara vettigt-Men asså med portarna är det 21 tror jag vet inte ens om 35 får plats
evilaudio skrev:långt snarare.. typ 35 cm borde vara vettigt-
evilaudio skrev:http://www.brc.se/passiva-baslador/jbl/jbl-gto-1214bp-passiv-baslada/
nicklaso2 skrev:evilaudio skrev:nicklaso2 skrev:Men asså med portarna är det 21 tror jag vet inte ens om 35 får plats portarna??Trattarna menar jag
evilaudio skrev:nicklaso2 skrev:Men asså med portarna är det 21 tror jag vet inte ens om 35 får plats portarna??
nicklaso2 skrev:Men asså med portarna är det 21 tror jag vet inte ens om 35 får plats
nicklaso2 skrev:evilaudio skrev:http://www.brc.se/passiva-baslador/jbl/jbl-gto-1214bp-passiv-baslada/Asså jag vet vad bandpass är men undrar om det är bättre eller sämre
evilaudio skrev:nicklaso2 skrev:evilaudio skrev:portarna??Trattarna menar jag jo men e de 1 eller 2 "hål"??
nicklaso2 skrev:evilaudio skrev:portarna??Trattarna menar jag
evilaudio skrev:portarna??
nicklaso2 skrev:evilaudio skrev:nicklaso2 skrev:Trattarna menar jag jo men e de 1 eller 2 "hål"??Menar du hur många portar jag har så har jag 1 eller om du menare hur många trattar så har jag 2
evilaudio skrev:nicklaso2 skrev:Trattarna menar jag jo men e de 1 eller 2 "hål"??
nicklaso2 skrev:Trattarna menar jag
evilaudio skrev:nicklaso2 skrev:evilaudio skrev:jo men e de 1 eller 2 "hål"??Menar du hur många portar jag har så har jag 1 eller om du menare hur många trattar så har jag 2 hur många portar du har... å hur stora samt långa e dom.
nicklaso2 skrev:evilaudio skrev:jo men e de 1 eller 2 "hål"??Menar du hur många portar jag har så har jag 1 eller om du menare hur många trattar så har jag 2
evilaudio skrev:jo men e de 1 eller 2 "hål"??
nicklaso2 skrev:evilaudio skrev:nicklaso2 skrev:Menar du hur många portar jag har så har jag 1 eller om du menare hur många trattar så har jag 2 hur många portar du har... å hur stora samt långa e dom.Vet du varför lådan inte spelar nå bra ?
evilaudio skrev:nicklaso2 skrev:Menar du hur många portar jag har så har jag 1 eller om du menare hur många trattar så har jag 2 hur många portar du har... å hur stora samt långa e dom.
nicklaso2 skrev:Menar du hur många portar jag har så har jag 1 eller om du menare hur många trattar så har jag 2