3233
Sök

Bild: Photoshoppad Dodge Charger

Biltokig
345 Inlägg
23 augusti 2006
Trådstartare
Som rubriken lyder, bilen är inte tänkt att vara en värsting modell utan mer ett cleant åk för en rik. smile

Org.
http://negerboll.com/images/Dodge_charger_132_1920.jpg

Och modd.
http://negerboll.com/images/Dodge_charger_modd.jpg

Tankar och synpunkter är som vanligt välkomna, däremot vill jag inte höra något: "Fuuuult!", utan att ni skriver vad som är fult så att jag kan förbättra det!

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
23 augusti 2006
Mycket fin! Men man kan ju undra hur bra den skulle rulla med den storleken på fälgar wink. Men annars MYCKET BRA!
Senast redigerat av THEBADGUY (23 augusti 2006)

Allt för den där jävla hatten!

Biltokig
345 Inlägg
23 augusti 2006
Trådstartare
Jo, angående fälgarna håller jag med dig men om du kollar bredden på gummit och tänker att hjulhuset går till övrekanten kan det nog gå! smile

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
23 augusti 2006
TyranN skrev:
Jo, angående fälgarna håller jag med dig men om du kollar bredden på gummit och tänker att hjulhuset går till övrekanten kan det nog gå! smile

Hehe ja de kan kanske gå om du kämpar in dom. Men de hade sett fet ut iallafall wink

Allt för den där jävla hatten!

Sempre Inter
537 Inlägg
23 augusti 2006
glöm inte däcken big_smile  och ett tips för att sänkningen ska se bra ut så skugga övre delarna av däcket o fälgen, mycket utgår på att skugga , kolla gärna mitt senaste chop   "Turbo charged golf MKII ps** "  smile mvh elvis

Elvis
HPC KayTown

Biltokig
345 Inlägg
23 augusti 2006
Trådstartare
Jap_power_ skrev:
glöm inte däcken big_smile  och ett tips för att sänkningen ska se bra ut så skugga övre delarna av däcket o fälgen, mycket utgår på att skugga , kolla gärna mitt senaste chop   "Turbo charged golf MKII ps** "  smile mvh elvis

Det är däck på den, jag har kopierat ett helt däck (+fälg) från en bil och klistrat in. Det är alltså "standard" mått på däcken. Tack för tipset med skuggningen, kanske skulle skuggat lite till då. smile

2 164 Inlägg
23 augusti 2006
den är grymt snygg i verkligheten, va i usa för ett tag sen. den är otroligt vanlig där! fint moddad! men jag är inte så mycket för 40tums fälgar och profil 10 på däck... annars fint big_smile

"Life´s too short to drive a boring car"

Biltokig
345 Inlägg
23 augusti 2006
Trådstartare
Suck,  lägger in bilden jag har tagit fälgarna ifrån. Däcken är orörda. Har bara förstorat upp allt, men kan hålla med er. Lite stora är väl fälgarna på den bilen. Men sen är ju hjulhusen uppflyttade med..
http://negerboll.com/images/BMW6_Stoke.jpg

Förresten, ser ni vad som är gjort på bilen, mer än lack o fälgar?

EDIT: dadde, visst är min modd finare än vad bilen är i verkligheten orginal iaf! xD
Senast redigerat av TyranN (23 augusti 2006)

Jajjemen!
1 512 Inlägg
23 augusti 2006
TyranN skrev:
Förresten, ser ni vad som är gjort på bilen, mer än lack o fälgar?

kolfibervinge, borttagna dörrhandtag, igenlagt tanklock, igenlagda dörrar?? borttagna sidoblinkers omgjord grill och front

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

Biltokig
345 Inlägg
23 augusti 2006
Trådstartare
...taksänkt, sänkt överhuvudtaget yikes,blåa framblinkers kolfiber i grillen, kolfiberspeglar, borttaget emblem ibak..

Sempre Inter
537 Inlägg
23 augusti 2006
hmm kolfiber  o kolfiber smile dom är ju bara silvriga:D

Elvis
HPC KayTown

Sempre Inter
537 Inlägg
23 augusti 2006
elr oj ja trode du menade bmwn att du hade moddat my bad

Elvis
HPC KayTown

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
23 augusti 2006
tycker det ser lite mysko ut när man inte ser dörrarnas linjer i bilden, bilen ser målad ut, om du fattar vad jag menar... annars snyggt...

557 Inlägg
23 augusti 2006
Jag tycker den var riktigt slarvigt gjort hmm

//Jerry

Biltokig
345 Inlägg
23 augusti 2006
Trådstartare
Xoff: fattar vad du menar men det är meningen att det ska vara så, dörrarna är överbrushade för ett extremt cleant utseende.

Fimpha: För det första, lär dig läsa! Som jag skrev OT så vill jag inte ha några sådana kommentarer utan att du säger varför, vad som är fel osv. då jag vill bättra mig. För det andra, varför?

208 Inlägg
24 augusti 2006
helt ok! på tok för mycket kontrast i den nya färgen på bilen bara.
testa att dra ner på kontrastet, blura kanterna försiktigt och förminska fälgarna lite lite. sen kommer de bli kanoners wink

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
24 augusti 2006
hehe inge fle på moddningen men otroligt fula fälgar du hittat ;P men va ska man göra man ska va glad om man hittar ett par överhuvudtaget i rätt vinkel när man håller på smile DOCK har du lackat lite för mkt längst ner på fronten på bilen

Bmw osv..

Biltokig
345 Inlägg
24 augusti 2006
Trådstartare
Fälgarna är stilrena o snygga enligt mig. smile
Hur sänker man kontrasten i "variations"? :S
Angående nedlackningen i fronten så är det ingen miss, det är två trekanter som går ner där. smile

4 571 Inlägg
24 augusti 2006
"lacken" på moddade bilen passar inte in alls enligt min mening ser inte verklig ut på en fläck.
Sedan ser nedersta delen på fronten lite kackig ut
Framhjulet är på tok för stort för att se verkligt ut sedan ser bakhjulet ut att gå in i bakspoilern.

Detta är det som borde förbättras

33 Inlägg
24 augusti 2006
det vart schysta linjer på bilen med din taksänkning...   men varför lacka den med kladdkritor tyrann? wink

vart sugen på att göra en egen mod på chargern....    stay tuned.... smile

LANZENdesign

Sök