Härligt! Nä vad fan gör man egentligen? Tråkigt att sånt ska hända bara!
Ja... Fick dra upp min polare från sängen, detta hände då klockan 7 på en lördag.. Så fick han dra av däcket och hela skitet för att laga de på sin verkstad
Ajdå, ingen rolig situation för honom o gå upp så tidigt en lördag! Ingen rolig situation för dig heller för den delen
Hahah, han kan ju känna sig tvingad när jag e där
Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
Ja... Fick dra upp min polare från sängen, detta hände då klockan 7 på en lördag.. Så fick han dra av däcket och hela skitet för att laga de på sin verkstad
Ajdå, ingen rolig situation för honom o gå upp så tidigt en lördag! Ingen rolig situation för dig heller för den delen
Dags för en ny uppdatering! Det är dock 2-3 veckor sen jag pillade med bilen. Men här kommer ett inlägg med vad jag gjorde senast.
Va på Autolack i Halmstad och hämtade 1 dl färg till grillen som vi lackerade. Snälla killar som äger Autolack Brorsan lärde mig hur man slipade. Va ju inte alls svårt!!! Så jag slipade ner den nya emblemlösa grillen. Här är den redo för lackering...
Hejdå gamla grillen! Du kommer inte vara saknad! Dags för lackering... Lackering pågår! Under tiden grillen torkade plockade jag bort strålkastarrengörarna. Dock blev där ju ett hål efter, men men. Tog bort torkaren bak och satte dit en täckbricka som jag lackade svart! Blev mycket snyggare nu! Och emblemet är också lackat svart! Tog bort den gummisaken emblemet egentligen sitter fast på. Snyggare utan!
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!