Huvuduppgiften med det hela är att dra om all el som jag dragit själv (under lister osv) och göra det ordentligt. Bilen kommer under hösten och vintern att byggas om en hel del på insidan med en hel del modifikationer på... Visa mer
Och hur är Falköping som håla då? gäller att ta babysteps ut i världen så man inte får en shock! hehe.
Tack som fan! Har varit oerhört lärorikt trots att jag va så nervös så ja nästan spydde sekunden innan ja satte igång med huven . Men det hela slutade ju rättså bra och hoppas att du får mycket bra respons på ditt bygge nu!
Och hur är Falköping som håla då? gäller att ta babysteps ut i världen så man inte får en shock! hehe.
Tack som fan! Har varit oerhört lärorikt trots att jag va så nervös så ja nästan spydde sekunden innan ja satte igång med huven . Men det hela slutade ju rättså bra och hoppas att du får mycket bra respons på ditt bygge nu!
Börjar bli en sjuhelsikes pimpride detdär diggar växelspaksknoppen
Tackar ...ja det lär nog bli bra till slut, det tror jag Växelspaksknoppen är kunglig... skulle dock velat ha en lila nu istället. Ska kolla om det finns.
Djo skrev:
Kommer ju bli riktigt grymt det här
Tack ska du ha! Det tror jag med det blir... men när vette fasen
Såg nu att i veckan var det exakt 2 år sedan projektet startade. Om man tänker på hur planen såg ut från början är det nästan lite komiskt hur allt har dragit iväg HaHaHa
Älskar att du tar orken att sitta o göra din egen belsyning! Tummen upp
Tack!
Blir ju bara fördelar * Man får det som man vill ha det * Man får det där man vill ha det * Tar inte så farligt lång tid ändå * Relativt lätt att laga/byta ut om något går sönder
Älskar att du tar orken att sitta o göra din egen belsyning! Tummen upp
Tack!
Blir ju bara fördelar * Man får det som man vill ha det * Man får det där man vill ha det * Tar inte så farligt lång tid ändå * Relativt lätt att laga/byta ut om något går sönder
.
Fäster du motståndet på plus eller minus? och löder du fast det?