Dags för nästa projekt! Det ska skapas negativ camber på framhjulen för att framtida fälgar ska få plats! Jag har mina funderingar.. Någon som har erfarenhet av detta? Alltså, negativ camber på framhjulen på en Golf 4a. Erfarenheter, idéer och förslag. Välkommet!
Jag har funderat på tt armar sen har jag kollat på justerbara fjäderbenslagringar. Kollade upp artnr på armarna och det visade sig att hela frontbalken skiljer sig mellan tt och golf iv. R32 fick samma grejer som TT år 2003. Jag kommer fortsätta undersöka detta Nästan 5papp för armarna kändes saftigt..
Jag har funderat på tt armar sen har jag kollat på justerbara fjäderbenslagringar. Kollade upp artnr på armarna och det visade sig att hela frontbalken skiljer sig mellan tt och golf iv. R32 fick samma grejer som TT år 2003. Jag kommer fortsätta undersöka detta Nästan 5papp för armarna kändes saftigt..
Ja det skiljer men det är många som kör med dom så det ska nog inte vara några problem.
IDF armarna kostar en slang men jämför du vad nya VAG kostar så skiljer det inte jätte mycket + att IDF armarna tillåter mer camber justering
Toplagringar kanske vore något för dig annars. Du har ju 2? st bland länkarna har jag för mig.