Jobbat eftermiddag idag och så har Sandra rest bort till värmland hela veckan för att hälsa på släkten. Så nu står jag ensam och ansvarig för allt hehe
Gjorde dessa ringar lite snabbt för att se hur det blev. Tyvärr har jag inte använt fräsen på ett tag så missade lite så kommer skrota dessa och fixa 12st nya.
Då jag sett en del förfrågningar hur man fräser baffelringar så arbetar jag nu med en ny video som visar hur JAG gör dom. Det finns många sett och detta är bara ett av dom så ingen tror att detta är det ända och rätta sättet hehe Vi hoppas att filmen kommer bli klar lagom till nästa helg.
Är det någon som har lite tips redan nu så skriv det gärna här så kan jag lära mig något nytt och även andra ta nytta av.
Kommer nu köra bara Rx8an i denna tråd och starta en ny om Rx7an i vår när vi kör igång med den igen. Bara för att det ska bli smidigare att kolla på projekten.
Sandra är borta och jag jobbar som tusan. Från fre 22:00 till 06:00 på måndag morgon så jobbar jag 34 av 54h så ska verkligen försöka hinna uppdatera lite.
Han i alla fall mäta upp bafflarna till koaxialerna så ska fräsa dom på måndag
Han även köpa ytterligare lite belysning i garaget fast man har 22lysrör i taket. hehe Kostade 535kr och tänkte investera i ytterligare ett par för perfekt för filminspelningarna vi har.
Nu har jag äntligen gjort klart 12h och 16h passen på jobbet och har nu endast 1natt kvar.
Så nu ska jag lägga mig och i eftermiddag blir det garaget och ikväll kommer sandra hem och då kommer det gå undan på bygget.
Kastar upp ett par bilder på hur belysningen jag köpte till garaget utanför porten blev. Köpte även ett par saker från en känd bilbyggare som kommer hämtas i veckan och byggas om. Men håller det lite hemligt än. hehe
I eftermiddag/kväll har vi som sagt varit hos Lukas Koos vilket var mycket givande och vi fick massor med inspiration Han var väldigt hjälpsam och trevlig, det uppskattas verkligen! Tack för tips och ideér! Tänk om man hade samma ytor att bygga och arbeta på, då skulle man bo mer i garaget än inne i huset ;P Vi hämtade lite grejer som vi kommer visa imorgon så stay tuned!
Vi fick lite gjort innan vi åkte iväg så nu är alla ringar klara till alla fyra dörrar samt stag till ringarna, dock bara till en dörr an så länge hehe
Ringar och stag:
Ja, ni ser ju själva hehe jag (Sandra) fick en snilleblixt