3888
Sök

Volvo 745 snikbygge/busbil

1 277 Inlägg
6 november 2011
Trådstartare
Hattman skrev:
Ser ut som du har en del att göra wink

inge roligt om man inte får göra nåt själv såklart wink men genom bess ska den! får ta en raggartur te thn då wink

1 433 Inlägg
7 november 2011
cred till dig som kämpar utomhus!

1 277 Inlägg
7 november 2011
Trådstartare
SylvesterStallone skrev:
cred till dig som kämpar utomhus!

Tack tack! inte mycket att göra när garaget är upptaget tongue

1 433 Inlägg
7 november 2011
True True!

35 Inlägg
7 november 2011
cykelpump skrev:
Hattman skrev:

inge roligt om man inte får göra nåt själv såklart wink men genom bess ska den! får ta en raggartur te thn då wink

Ja det får du göra (när du väl har fått ihop den wink )

Vrålplåg
45 Inlägg
7 november 2011
Roligt projekt men synd att du svetsa i huset, brukar inte hålla lika bra då man lätt drar av drivaxlarna då hmm
Får hoppas de håller ändå! smile

Kränghäng i dalsäng!

1 277 Inlägg
7 november 2011
Trådstartare
BlackFlash skrev:
Roligt projekt men synd att du svetsa i huset, brukar inte hålla lika bra då man lätt drar av drivaxlarna då hmm
Får hoppas de håller ändå! smile

Jo men eftersom jag svetsade så att man kan ta ur drivaxlarna och jag har ett par st axlar ligganes så vart det int riktigt värt mödan tongue

1 277 Inlägg
7 november 2011
Trådstartare
Hattman skrev:
cykelpump skrev:
Hattman skrev:

ja det är ju int så långt dit faktiskt tongue bara inkomsten som styr tongue (noll)

35 Inlägg
8 november 2011
cykelpump skrev:
Hattman skrev:
cykelpump skrev:

ja det är ju int så långt dit faktiskt tongue bara inkomsten som styr tongue (noll)

Hehe ok hur fort får du in lön då? wink

1 277 Inlägg
8 november 2011
Trådstartare
Hattman skrev:
cykelpump skrev:
Hattman skrev:

Hehe ok hur fort får du in lön då? wink

varierar tongue trillar in då och då lol

2 121 Inlägg
8 november 2011
roligt projekt ska följas big_smile kolla gärna mitt projekt kommer också byggas till busbygge:D

1 277 Inlägg
8 november 2011
Trådstartare
Hackev8 skrev:
roligt projekt ska följas big_smile kolla gärna mitt projekt kommer också byggas till busbygge:D

man tackar man tackar big_smile länka gärna så tar jag en titt smile

2 121 Inlägg
8 november 2011
cykelpump skrev:
Hackev8 skrev:

finns redan en länk under

1 277 Inlägg
9 november 2011
Trådstartare
Hackev8 skrev:
cykelpump skrev:
Hackev8 skrev:

finns redan en länk under

ajaj är man blind så tongue

1 277 Inlägg
9 november 2011
Trådstartare
Förstärkte diffen så den ska tåla lite mer lek i vinter då den såg rätt klen ut tongue

https://www1.garaget.org/gallery/images/136/135431/135431-f4b951f6efe93e04cd3a7beb05a8dd38.jpg

Team T-Röd Racing
507 Inlägg
9 november 2011
Hur har du nu tänkt få ur den lilla biten som blir kvar i diffen när axel går av?

...........Team T-Röd Racing.............

84 Inlägg
9 november 2011
De man kan göra är att ta lös båda drivaxlarna, som man brukar göra när någon drivaxel har gått av? iallafall vad jag skulle ha gjort. Sen tar man bara något långt järn rör och slår lös den lilla biten som är kvar i diffen smile

1 277 Inlägg
9 november 2011
Trådstartare
Jag har 3 likadana axlar ligganes så de e bara å byta vid problem big_smile

937 Inlägg
10 november 2011
den kommer inte att ge sig! smile jag har kört sönder 4 bakaxlar på min 940 turbo på 1 månad men det har varit lager å diffar som gått men när jag har svetsat dom så håller skiten tongue

1 277 Inlägg
10 november 2011
Trådstartare
Kalasgasarn skrev:
den kommer inte att ge sig! smile jag har kört sönder 4 bakaxlar på min 940 turbo på 1 månad men det har varit lager å diffar som gått men när jag har svetsat dom så håller skiten tongue

ja det är ju lager, kronhjul eller drivaxel som kommer ge sig tongue klumpen håller nog iaf tongue

Sök