Va på Bollnäs motorrevy i helgen. Mycket trevlig utställning. Mycket trevligt folk och en mysig liten stad. Kan taänka mig att komma dit fler år om dom vill det
Fick även med mig ett 3e pris i "Styling Car" klassen. Mycket roligt måste jag säga
Va nere i Danmark torsdag-söndag på F&F show. Jag, Emma, Christian, Viktor och Johan hade en rätt schysst helg i Fredericia. En helg som bjöds på basa bilar, bilsnack, el problem osv. Och de jag gillade va att jag han faktiskt ta en tur på golfbanan med.
Då va ljudet inför nästa säsong beställt. Kommer att komma nu lite saker i drivor. Kommer förmodligen spela rätt högt. Inte mest bas utan kommer nog istället höra på långt håll då jag spelar. HÖGT klart och rent. Jag vet, jag börjar bli gammal
Just nu är de mitt i vintern. Men tankarna inför sommaren är i full gång. Förutom att jag börjat riva ner RX8 inför ljud-uppdateringen samt ombyggnationen a allt ljud. SÅ håller jag på att kolla efter en till leksak. Kommer att åka väg i veckan för at kolla på en R1 om allt går som jag vill. Tänkte köpa den nu så får man upp motivationen varje gång men ser den. Så ska jag börja plugga och göra de jag kan för att ta MC kortet så fort de bara år då vintern är över.
den är riktigt rolig körde niklas när han hade sin men var försiktig på tvåan så är man lätt uppe i 180km
Ziggs skrev:
Just nu är de mitt i vintern. Men tankarna inför sommaren är i full gång. Förutom att jag börjat riva ner RX8 inför ljud-uppdateringen samt ombyggnationen a allt ljud. SÅ håller jag på att kolla efter en till leksak. Kommer att åka väg i veckan för at kolla på en R1 om allt går som jag vill. Tänkte köpa den nu så får man upp motivationen varje gång men ser den. Så ska jag börja plugga och göra de jag kan för att ta MC kortet så fort de bara år då vintern är över.
Kolla gärna in min s40 och kommentera o rösta 5p;).
den är riktigt rolig körde niklas när han hade sin men var försiktig på tvåan så är man lätt uppe i 180km
Ziggs skrev:
Har börjat på kollat lite på R6 med. Då jag inser att en R är lie för vågad. Men den gör la 150km på 2an så den ör på sig den med
Var kul att följa din byggtråd här och se allt slit du och Ziggs gått igenom. Hörde att du köpt dig en R6:a nu...riktigt coolt Intensivkurs för kortet i vår så drar vi ut gasar sen Hojt till om du behöver någon ut övningsköra med. Hörs! /Bodin