Tja då kör vi då var över hemma oss farsan för några helger sen för att fixa till volvon för besiktning så hade grannen lite längre bort två bubblor på tomten. och sen barnsben så har man varigt så sjukligt kåt på att ha en bubbla.
så tänkt till och fan, Nej jag ska fan gå upp och fråga om dom är till salu. 10 min senare så skaka vi hand på en flara wirre och jag gick nöjt där i från
så i dag så hämta jag hem bilen och skrev papper så nu är den min så nu ska det renoveras så det står härliga till efter som jag aldrig riktigt har total renoverat en bil förut så ska detta bli jävligt roligt så alla tips som kommer inte kommer inte gå till spill det kan jag låva
glömde nästa säga vilken årgång det är på skönheten och det är en 67:a
var uppe på landet i dag och började riva ut asfaltsmaterna och allt annat skit som ska kastat fick inte med mig några bilder men hära till helgen så ska det vara rent och klart för att dra i gång blästern
Snyggt att det fortfarande folk tycker att bubblorna ska vara i orginal skick. Kommer att följas. Lycka till med bilen och hoppas att den inte är för rostig.
då har man skruvat ut motron och lådan i morgon hoppas jag att jag ska kunna lyfta av karosen på den bilder kommer glömde cameran i garaget som vanligt
jholgren klart den ska vara orginal finns så många bubblor som är sänkta så är inte coolt längre