caddy mk1 med nissan 200sx s13 underrede ca 300 hk!!!!
tjenare på er :D caddy mk1 överbygge med nissan 200sx s13 underrede och drivlina :) kommer ha ca 300 hk hoppas jag på :) är det något ni undrar över så är det bara att fråga :) sponsor: realcar!!! :D
Annorlunda projekt, det gillas! Det ser ut att gå fort för dej! Kommer följas! ;D
låter bra ja mean kan ju fan inte sitta ock lata sej ju måste ju bli klar nån gång
Haha, helt sant! Speciellt inte med ett sådant stort projekt som du har.
Har du ingen vinkelslip att använda ? Blir ju mycket smidigare än tigersåg, nackdelen är ju gnistor som kan slå eld, eller förstöra rutor på andra bilar.
Annorlunda projekt, det gillas! Det ser ut att gå fort för dej! Kommer följas! ;D
låter bra ja mean kan ju fan inte sitta ock lata sej ju måste ju bli klar nån gång
Haha, helt sant! Speciellt inte med ett sådant stort projekt som du har.
Har du ingen vinkelslip att använda ? Blir ju mycket smidigare än tigersåg, nackdelen är ju gnistor som kan slå eld, eller förstöra rutor på andra bilar.
aa jag har stora planer nu
joo då det andvänder jag hela tiden kan ta en bild på den sen
Helt sjukt att du vågar, det är riktigt kul att se när du arbetar så pass fort som du gör bra jobbat (Y)
ja det är ju bara att prova en caddy kostar ju barr ca 3000kr så går det sönder får jag väl köpa en till jaa jag gillar när det går snabbt framåt. men stressar dock inte. det får man inte göra
Helt sjukt att du vågar, det är riktigt kul att se när du arbetar så pass fort som du gör bra jobbat (Y)
ja det är ju bara att prova en caddy kostar ju barr ca 3000kr så går det sönder får jag väl köpa en till jaa jag gillar när det går snabbt framåt. men stressar dock inte. det får man inte göra
Sant sant.. det är inte bra att stressa så bara tat i lugnt tempo kommer garantera följa detta!
kommer aldrig bli klar hehe tanken är väl att den kanske skulle kunna va klar till sommaren men det beror ju hur det flyter på oxå har ju redan kommit ganska långt tycker jag ska bli klar med caddyn idag tänkte ja och ställa den åt sidan (om jag blir klar idag) och börja riva i nissan i veckan
Sant sant.. det är inte bra att stressa så bara tat i lugnt tempo kommer garantera följa detta!
precis men tycker jag jobbar väldigt lugnt ändå men för vissa har jag väl redan gjort ett års jobb haha