så slipa ja ner allt o märkte att man missa mycket
så ja ja spackla om allt igen och slipa ner det igen men blir inget bra gör att det är glasfiberspackel behöver finspackel gö om det då grundade lite med (där ni ser den nya plåten ska ja kapa o svetsa ny plåt ! ) efter allt slipande o spacklande tog ja bodyspray o spraya på baksidan av skärmen ett par gånger för att förhindra rosten
jag läser hela tiden blir de inte konstigt mellan den vanliga röda o lackerings röda för dig? blev så då ja lackera min innan. Utan lister e nice ta bort dom!!! blir lite mera eget eftersom ALLA har lister kvar
Gillar ditt arbete finspackel e suveränt till sådana rostgrejer du håller på med använder de nästan jämt! håller tummarna för dig !
haha tack golfen89 nee men ja lackar bara med rostskyddande så det är typ brunt men fan dö nice när det torkat vill nästan slipa ner blen och lacka den i den färgen för att mattsvart blir skitig på 3 sek är det inte så ? tack tack lycka till själv med lacken o allt du håller på med
jasså louca låter gött ju ! märker ej av er som läser haha jaaaa skoja du eller märker det bara mer o mer -.- men orkar ej släppa denna bil vet fan inte varför ja gillar den så jävla mycket har 4 bilar men denna står mig närmast hjärtat men har ingen aning varför han e så jävla ful o rostig o problem överallt men men trevligt att du läser !