2496
Sök

Julhandla, hur mycket pengar kommer du göra slut på iår?

Vw trimmare
2 995 Inlägg
2 december 2011
Transam1973 skrev:
Haha jepps smile Däremot blir det nog inget provkörande förräns nästa år. Ville ju helst köpt en vit rosa ( vit/magenta) PW50 åt tösen men dom är bara tillgängliga i äldre årgångar.Får se ifall man finner nån i riktigt bra skick,annars får det nog bli nån annan färg tyvärr.

Bara lackera om? Bor i Thailand och där är det dåligt med små 50cc har 3st ksr men dom är ju rätt stora så får nog slänga med mig en från sverige en liten 50cc kostar ju inget och lackera om/modda dom lite lär inte kosta många kronor heller, men jag får nog slänga på stödhjul jag med annars blir det nog mycket gråt hon slår sig tillräckligt på cykeln roll

220 Inlägg
2 december 2011
MeloveGolf skrev:
Transam1973 skrev:
Haha jepps smile Däremot blir det nog inget provkörande förräns nästa år. Ville ju helst köpt en vit rosa ( vit/magenta) PW50 åt tösen men dom är bara tillgängliga i äldre årgångar.Får se ifall man finner nån i riktigt bra skick,annars får det nog bli nån annan färg tyvärr.

Bara lackera om? Bor i Thailand och där är det dåligt med små 50cc har 3st ksr men dom är ju rätt stora så får nog slänga med mig en från sverige en liten 50cc kostar ju inget och lackera om/modda dom lite lär inte kosta många kronor heller, men jag får nog slänga på stödhjul jag med annars blir det nog mycket gråt hon slår sig tillräckligt på cykeln roll

Jaså bor du i Thailand? Jobbigt att lackera plastdetaljer ju smile Har iofs lackbox i garaget men den uppehåller min Trans Am 73:a just nu medan jag på färgval,jävligt svårt att bestämma sig haha. Vad är ksr då för en modell? Ja det blir det nog med bägge våra knattar tills de lärt sig köra själv,fast vad är det de säger.Det som krokigt ska bli måste böjas tidigt.

Uppskattar mopar med men vill kunna svänga så stannar hos GM ;)

Vw trimmare
2 995 Inlägg
2 december 2011
Transam1973 skrev:
Jaså bor du i Thailand? Jobbigt att lackera plastdetaljer ju smile Har iofs lackbox i garaget men den uppehåller min Trans Am 73:a just nu medan jag på färgval,jävligt svårt att bestämma sig haha. Vad är ksr då för en modell? Ja det blir det nog med bägge våra knattar tills de lärt sig köra själv,fast vad är det de säger.Det som krokigt ska bli måste böjas tidigt.

Är ju så små plastdelar tongue eller lämna bort till någon för en 1000-lapp? tongue  Vet inte om ksr finns i europa aldrig sett någon iaf, det är ju som en mini offroad maskin men flickan når knappt sadeln roll

Kolla här:
http://www.motorbikes.be/en/Kawasaki_KSR_110_2005.aspx

220 Inlägg
2 december 2011
MeloveGolf skrev:
Transam1973 skrev:

Är ju så små plastdelar tongue eller lämna bort till någon för en 1000-lapp? tongue  Vet inte om ksr finns i europa aldrig sett någon iaf, det är ju som en mini offroad maskin men flickan når knappt sadeln roll

Kolla här:
http://www.motorbikes.be/en/Kawasaki_KSR_110_2005.aspx

Ja iofs. Kan ju också göras smile Synd folk är så emot att lägga Candylack för hyfsade pengar för det vore häftigt,ville ju haft en Apple Candy Red lack på Trans Am 73:an egentligen.smile

Uppskattar mopar med men vill kunna svänga så stannar hos GM ;)

Seg bôvel
322 Inlägg
2 december 2011
Blir väl en 6-700 spänn, brukar oftast bli en dyrare chokladask var till familjen och något dyrare till flickvännen.

918 Inlägg
2 december 2011
2000-2500 tror jag det blir.

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
2 december 2011
Blir nog en 500kr, blir bara ngt enklare till varje person. Alla är överens om att det är bäst så med smile

12 086 Inlägg
3 december 2011
MeloveGolf skrev:
JapMax skrev:
Eller sitter du och räknar så du ska få ner än du ger? Låter tragiskt isf, )

lika tragiskt som att ge sin mamma en gräsklippare i december...

Kan du inte bättre?

Vw trimmare
2 995 Inlägg
3 december 2011
JapMax skrev:
Kan du inte bättre?

Nej jag är rätt nöjd så du då?

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
12 december 2011
Kängor till damen...riktiga sådana från New Rock så de inte avlider under nästa års wacken som förgående gjorde. (var från någon sosse butik typ din sko eller ngt) Piss kvalite,
De gick på 2400, sen blir det runt 300-500 till morsan/farsans likadant för brorsans och hans sambo så runt 4k.

Men hade egentligen gärna struntat att ge bort presenter under denna så kallade högtid. Då tanken bakom det är religös som jag intedirekt förspråkaer eller tror på. Dock har det översköljts av kommersiell illvilja. Det gillar jag inte att stödja heller. Men familjen ser det ju som en traditon (som så många andra)

Så för att behålla hemfriden, så får man ju handla. Fast det är trots allt roligt att ge bort saker och se hur glada folk blir.

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Varvstopparn
460 Inlägg
12 december 2011
inte en krona big_smile

Redline for some good time
gasar till de rasar
It's completely safe! My emergency lights are on while drifting!

3 182 Inlägg
12 december 2011
inte en krona men en unge till vill hon promt ha så det är vad hon får.

1 482 Inlägg
12 december 2011
Ja.. jag vet inte riktigt. Lika bra att inte räkna. roll
Lär väll landa på mellan 5-10 000kr.

BLT Service
Theracords Music Label

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
14 december 2011
Ganska precis 2500 för min del, men de räknar ju med att snittet för julklappar per person i Sverige ligger på nära 8000. Det gör ju att man börjar undra vad det är som får folk att handla så in i helvete, en del skuldsätter sig ju med diverse avbetalningar för att finansiera julklappar, sunt? Nja?

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

2 415 Inlägg
14 december 2011
Trådstartare
TS_quattro skrev:
Ganska precis 2500 för min del, men de räknar ju med att snittet för julklappar per person i Sverige ligger på nära 8000. Det gör ju att man börjar undra vad det är som får folk att handla så in i helvete, en del skuldsätter sig ju med diverse avbetalningar för att finansiera julklappar, sunt? Nja?

Nej. det är inte normalt. jag brukar inte handla för mer än va plånboken har. skultsätter mig aldrig för en julklapp som jag kommer ge bort. är väl en sak om de hade varit till ens unge eller så,

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!

998 Inlägg
14 december 2011
Inte överdrivet mycket, men redan lagt 500 på pappa, en flaska whiskey. Sen blir det runt 500 på mamma. Och någon hundra lapp på mormor. Till systern blir det inget har vi bestämt. Och lite hundgodis till hunden smile

Själv har man redan köpt saker till sig själv, är extra ego i år, Dator saker för 1400kr samt en ny bil för 161k wink

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

2 415 Inlägg
14 december 2011
Trådstartare
LordLife skrev:
Inte överdrivet mycket, men redan lagt 500 på pappa, en flaska whiskey. Sen blir det runt 500 på mamma. Och någon hundra lapp på mormor. Till systern blir det inget har vi bestämt. Och lite hundgodis till hunden smile

Själv har man redan köpt saker till sig själv, är extra ego i år, Dator saker för 1400kr samt en ny bil för 161k wink

åh. vilken bra jul du har då!

998 Inlägg
14 december 2011
Tryck_o_pys skrev:
LordLife skrev:

Hehe skönt att kunna unna sig saker ibland smile

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

2 415 Inlägg
14 december 2011
Trådstartare
LordLife skrev:
Tryck_o_pys skrev:
LordLife skrev:

Hehe skönt att kunna unna sig saker ibland smile

ja, tänk om man hade kunnat få en bil inpakad i julklapp under julgranen iår!

409 Inlägg
14 december 2011
5000kr skulle jag tro att notan stannar på denna jul. blir bara saker till mig själv...

En Saab utan turbo är som en räkmacka utan räkor..

Sök